Stad Ninove

Restauratie van het exterieur van de Dekenij te Ninove


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Ninove
Centrumlaan 100, BE-9400 Ninove
Contact: De heer Pascal De Klerck
Tel: +32 54313284 Fax: +32 54323849 E-mail: pascal.deklerck@ninove.be
Internet adres(sen): www.ninove.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratie van het exterieur van de Dekenij te Ninove
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dekenij, Biezenstraat 17 te 9400 Ninove
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Restauratie van het exterieur van de Dekenij te Ninove
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* studiekwalificaties: relevante diploma's en studiecertificaten van de uitvoerders en/of van het ondernemingskader en in het bijzonder van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de restauratiewerkzaamheden
* beroepskwalificaties: opgave van het aantal relevante beroepservaring en/of getuigschriften m.b.t. restauratie
* een lijst van gelijkaardigde restauratiewerkzaamheden als onderhavige aanneming, uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering van de belangrijkste restauratiewerkzaamheden van eigen bedrijf of van onderaannemers.
Deze getuigschriften bevatten:
- het bedrag van de restauratiewerkzaamheden
- het tijdstip (begin en oplevering) en de plaats van uitvoering
- een duidelijke weergave of deze restauratiewerkzaamheden volgens de regels van de kunst en op een regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht
- de opgave van de gedeelten die in onderaanneming werden gegeven met vermelding van de onderaannemer(s)
- de in onderaanneming uitgevoerde restauratiewerkzaamheden
- het verslag van het verloop van de restauratiewerkzaamheden
- de processen-verbaal van de oplevering van de restauratiewerkzaamheden
* een verklaring waarvan de technici of de technische diensten worden vermeld die, al dan niet deel uitmakend van de onderneming, ter beschikking zullen staan van de uitvoerder voor de uitvoering van de restauratiewerkzaamheden en diensten
De criteria worden beoordeeld in volgorde van belang, het voornaamste eerst:
1. reeds uitgevoerde werken, gelijkaardig aan degene beschreven in onderhavig bestek
2. beroepskwalificaties, idem
3. studiekwalificaties, idem
Vereiste erkenning: D24 (Restauratie van monumenten), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 9/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bestek en de plannen kunnen worden verkregen bij Steenmeiijer Architecten
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/5/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/5/2017 - 10:00
Plaats: Stadhuis, vergaderzaal 1 - 1ste verd., Centrumlaan 100 te 9400 Ninove
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/3/2017

Annonces similaires du BDA :