AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OCMW Bilzen
Hospitaalstraat 15, BE-3740 Bilzen
Contact: Mevrouw Saadia Asabbane
Tel: +32 89519132 E-mail: saadia.asabbane@ocmwbilzen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
OCMW - poetsen van het sociaal huis 'De Ganshof'
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: De Ganshof, Hospitaalstraat 15 te 3740 Bilzen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
OCMW - poetsen van het sociaal huis 'De Ganshof'
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van de contactpersoon van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener.
* De inschrijver is een erkend sociaal economie-initiatief die zijn kerntaak legt bij de inschakeling van mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt en daarvoor economische activiteiten ontwikkelen. Daarbij ziet dit erkend sociaal economie-initiatief tewerkstelling als een werkervaring die de (doelgroep)werknemer voorbereidt op de reguliere arbeidsmarkt. Het erkend sociaal economie-initiatief geeft daarbij aan welke uitdaging het in deze tewerkstellingsopdracht precies ziet en welke best practise ze op vlak van begeleiding als uitgangspunt neemt.
De inschrijver geeft een omschrijving van het team dat voor deze opdracht wordt opgezet en op welke manier de omkadering van de (doelgroep)werknemer tijdens de uitvoering van deze opdracht wordt gezien.
* De inschrijver geeft een inzicht in de capaciteit van de organisatie via een overzicht van bewezen deskundigheid m.b.t. het onderwerp van deze opdracht.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 2/5/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 2,00
Via overschrijving ( EUR 52,00) inclusief verzendkosten op de rekening courant met nummer 091-0004645-18 met vermelding van het besteknummer 103/17
IBAN: BE50 0910 0046 4518,
BIC: GKCCBEBB,
Naam bank: Belfius Bank nv.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
3/5/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
3/5/2017 - 14:00
Plaats: stedelijk administratief centrum - raadszaal , 1ste verdieping, Deken Paquayplein 1 te 3740 Bilzen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De toegang tot de opdracht wordt gereserveerd voor sociale inschakelingsondernemingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
24/04/2017 om 10.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/3/2017