Belgoprocess Nv

RAAMOVEREENKOMST LEVEREN VAN VEILIGHEIDSVERLICHTING


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
BELGOPROCESS NV
Gravenstraat 73, BE-2480 Dessel
Contact: Mevrouw Jennifer Goessens
Tel: +32 14334070 Fax: +32 14334469 E-mail: jennifer.goessens@belgoprocess.be
Internet adres(sen): www.belgoprocess.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
RAAMOVEREENKOMST LEVEREN VAN VEILIGHEIDSVERLICHTING
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: BELGOPROCESS NV, Gravenstraat 73 te 2480 Dessel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat:
 Leveren van veiligheidsverlichting/bevestigingstools voor de site Belgoprocess en opleveren van berekeningsdossier
 Uitbreiding van beheersoftware (centraal controle systeem voor veiligheidsverlichting)
 Uitvoeren van lichtstudie in DIALUX voor het bepalen van aantal/soort armaturen voor het aanlichten van de vluchtwegen en blusmiddelen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
In navolging van art. 60, § 1 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de hierboven vermelde attesten (RSZ- en fiscaal attest) niet toe te voegen aan zijn offerte. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
De aanbestedende overheid zal de jaarrekeningen van de inschrijvers in detail analyseren met behulp van het handelsrapport van Companyweb en de belangrijkste ratio's bepalen. Opgesomde punten zullen van het grootste doorslaggevende belang zijn:
 Lopende schulden of betwistingen tgo RSZ of belastingen
 Eigen vermogen < 50% van het kapitaal (Alarmbelprocedure)
 Rendement van het totale vermogen
 De Operationele Cashflow
 Nettoverkoopsmarge
 Liquiditeit in de enge zin
 De verhouding van het eigen vermogen tgo het totale vermogen
Enkel de inschrijvers met voldoende financiële draagkracht zullen weerhouden worden.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
* Een beschrijving van de technische uitrusting, van de door de leverancier getroffen maatregelen om de kwaliteit te waarborgen, en van de door zijn onderneming geboden mogelijkheden op het vlak van studie en onderzoek.
* Monsters, beschrijvingen of foto's, waarvan de echtheid wordt aangetoond op verzoek van de aanbestedende overheid.
* Een geldig ISO 9001 (versie 2008 of 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking. Indien geen geldig ISO9001-certificaat kan worden voorgelegd, dient de kandidaat aan de hand van zijn procedures aan te tonen te beschikken over gelijkaardige werkwijzen op volgende domeinen:
? beheer van documenten (werkinstructies, klantspecificaties, .)
? beheer van registraties (bvb van produktiegegevens,.)
? beheer van kalibraties (een systeem voor kalibratie van meetmiddelen en andere tools, beheer en validatie van meetmethodes voor het produktieproces, .)
? beheer van de opleidingen en de kwalificaties van zijn personeel
? beheer van wijzigingen
? het selecteren en kwalificeren van onderaannemers en leveranciers
? beheer van klachten en non-conformiteiten
- Lijst voornaamste leveringen laatste 3j
- ISO 9001 (versie 2008 of 2015) certificaat
- Een beschrijving van de technische uitrusting, beschrijvingen, foto's
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bestek kan enkel worden aangevraagd per mail aan tina.caeyers@belgoprocess.be en in kopie aan aankoop@belgoprocess.be met duidelijke vermelding van volgende gegevens:
* firmanaam
* volledig adres, btw-nr en telefoon van de firma
* contactpersoon binnen de firma voor deze opdracht
* perceel/percelen waarvoor zal worden aangeboden
Alle documenten voor deze opdracht zijn enkel in het Nederlands beschikbaar. Enkel Nederlandstalige offertes zullen worden aanvaard.
Elektronisch ingediende offertes worden niet aanvaard.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/4/2017 - 11:00
Plaats: Wachtlokaal Belgoprocess, Gravenstraat 73, 2480 Dessel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/3/2017

Annonces similaires du BDA :