De Witte Kamer

BLO EN BKO INGELMUNSTER: NIEUWBOUW, SPEELTUIN EN PLEIN: OMGEVINGSWERKEN SPEELPLAATS EN PLEIN


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
De Witte Kamer
Hogebrugstraat, 1, BE-8647 Lo
Contact: Robbe Wouter
Tel: +32 58288141 Fax: +32 58288242 E-mail: info@wrobbe.be
Internet adres(sen): www.dewittekamer.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
BLO EN BKO INGELMUNSTER: NIEUWBOUW, SPEELTUIN EN PLEIN: OMGEVINGSWERKEN SPEELPLAATS EN PLEIN
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ingelmunster
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
- Het uitvoeren van het algemeen droog grondverzet
- Het uitbreken van de bestaande verharding
- Het aanleggen van funderingen in steenslag en schraal beton
- Het leveren en plaatsen van betonverharding, gebakken straatstenen en betontegels
- Het leveren en plaatsen van lijnvormige elementen
- Het planten van bomen, heesters en inzaaien van gazon
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: G3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 12/04/2017 - 13:31
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 70.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Aanbestedingsdocumenten worden bekomen mits overschrijving van 70 euro op rek nr BE80 1030 1281 4677 NICABEBB op naam van wouter robbe.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 13/04/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/03/2017

Annonces similaires du BDA :