AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Anglikaanse kerk van Oostende
Langestraat 101, BE-8400 Oostende
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Restauratie Church of England: ruwbouw, afwerking en technische uitrusting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Langestraat 101, 8400 Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Anglikaanse kerk Oostende - restauratie: ruwbouw, afwerking en technische uitrusting
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
door in te schrijven op deze opdracht:
- verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61
- de Belgische inschrijver voegt bij zijn offerte een origineel RSZ-attest van het voorlaatste afgelopen kwartaal te rekenen vanaf de opening van de inschrijvingen
- de buitenlandse inschrijver voegt bij zijn offerte een attest of een verklaring volgens de bepalingen van artikel 62 §2
- de inschrijver voegt tevens het fiscaal attest en uittreksel uit het strafregister toe (niet ouder dan 6 maanden)
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
passende bankverklaring of bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's
III.2.3. Vakbekwaamheid:
de inschrijver zal een bewijs van studie- en beroepskwalificaties bijvoegen bij zijn offerte (zie administratieve bepalingen van het bestek)
Klasse 5: tot 1.810.000 EUR, Categorie: D23 of D24
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/04/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 222.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: - voorafgaandelijke overschrijving op rekeningnr. BE19 3631 1935 5712 van het architectenbureau Felix & Partners met vermelding van uw adres en BTW nr.
- een pdf-versie van het bestek kan kosteloos aangevraagd worden via mail
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/04/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/04/2017 - 11:00
Plaats: architectenbureau Felix & Partners, Kemmelbergstraat 2, 8400 Oostende
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/03/2017