Universiteit Hasselt

Renovatie bibliotheek UHasselt: HVAC en sanitair


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universiteit Hasselt
Martelarenlaan 42, BE-3500 Hasselt
Contact: Mevrouw Dr. Marie-Paule Jacobs
Tel: +32 11268062 
Internet adres(sen): www.uhasselt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie bibliotheek UHasselt: HVAC en sanitair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Universiteit Hasselt, Agoralaan gebouw D te 3590 Diepenbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie bibliotheek UHasselt: HVAC en sanitair
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door zijn inschrijving verklaart de inschrijver niet te vallen onder de in art. 20 van het KB van 08.01.1996 vermelde verplichte uitsluitingsgronden, namelijk veroordelingen voor fraude, omkoping, deelname aan criminele organisatie en witwassen van geld
Door zijn inschrijving verklaart de inschrijver tevens zich niet in een toestand van onverenigbaarheid te bevinden, zoals bedoeld in artikel 64 van het KB van 15 juli 2011. De offerte dient aangevuld met :  een origineel attest van de Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, met betrekking tot het voorlaatste volledige kwartaal vóór de dag van opening van de offertes (artikel 62 §1);  een verklaring op eer dat de inschrijver : - niet in staat van faillissement of vereffening verkeert; - geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem; - niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast; - bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan; - zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen; - geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.  een attest van de Federale Overheidsdienst (FOD) Financiën uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten in toepassing van artikel 63 van het Koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren van 15 juli 2011, art. 68 van het Koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten speciale sectoren van 16 juli 2012 en art. 65 van het Koninklijk besluit plaatsing overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten op defensie- en veiligheidsgebied van 23 januari 2012, niet ouder dan 1 maand.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De offerte dient aangevuld met een lijst van minimaal 3 werken die de afgelopen 5 jaar
werden verricht en van de zelfde omvang als deze opdracht zijn.
De lijst gaat vergezeld van attesten die bewijzen dat de werken naar behoren zijn
uitgevoerd :
 de attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid.
Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd
en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer
aanvaard.
 de attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop
de werken werden uitgevoerd.
 de attesten geven aan of de werken volgens de regels van de kunst zijn
uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht.
In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de
aanbestedende overheid toegezonden.
De werken worden geacht te behoren tot ondercategorie D18.
Op basis van de raming dd. 28.02.2017 is klasse 2 vereist.
De offerte dient aangevuld met een bewijs van inschrijving op de lijst van de erkende
aannemers, (KB van 26 september 1991, artikel 2).
Vereiste erkenning: D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 60.50 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Besteknummer : 2017-019
Voorwaarden voor de verkrijging van het bestek : " Het dossier is uitsluitend digitaal te verkrijgen door overschrijving van 60.50 EUR (incl. BTW) op rekening IBAN BE98 4529 1681 3193 van EssaConsult bvba, Halensebaan 35 te 3290 Diest, met vermelding van het juiste besteknummer. Gelieve uw e-mail adres steeds te vermelden."
Contactpunt waar bestekken kunnen aangevraagd worden:
"EssaConsult bvba
Halensebaan 35
3290 DIEST
T.a.v. Christel Zeeuws
Tel. +32 13353768
E-mail : essa@essa.be"
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/5/2017 - 12:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/5/2017 - 12:00
Plaats: Universiteit Hasselt, Martelarenlaan 42 te 3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen omtrent de procedure en voor technische inlichtingen kan de inschrijver
contact opnemen met de ontwerper, Ingenieurs- en architectenbureau ESSA. Enkel
vragen gesteld per email, gericht aan essa@essa.be met vermelding van het nummer
van het bestek (Ref. 2017-019), uiterlijk 15 kalenderdagen vóór aanbesteding
worden behandeld. De antwoorden op relevante vragen worden per email met
leesbevestiging overgemaakt aan alle kandidaat-inschrijvers. Door zijn inschrijving
verklaart de inschrijver zich akkoord met deze communicatieprocedure.
Plaatsbezoek vereist:
19/04/2017 om 10.00
De inschrijvers kunnen zich ter plaatse rekenschap geven van de toestand van de bibliotheek om een inzicht te krijgen van de uit te voeren werken, alsook om de nodige inlichtingen te bekomen teneinde een offerte te kunnen indienen met perfecte kennis van zaken.
Het plaatsbezoek zal plaatsvinden op 19 april 2017 om 10.00 uur aan Gebouw D, Agoralaan, 3590 Diepenbeek.
De aanwezige inschrijver is gehouden het attest van plaatsbezoek (Bijlage B) ter plaatse te laten ondertekenen en dit toe te voegen aan zijn offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/3/2017

Annonces similaires du BDA :