Regionaal Ziekenhuis H Hart Tienen

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Verbouwing operatiezaal 3


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Regionaal Ziekenhuis H Hart Tienen
Kliniekstraat 45, BE-3300 Tienen
Contact: De heer Ken Strijkers
Tel: +32 16809871 Fax: +32 16809272 E-mail: ken.strijkers@rztienen.be
Internet adres(sen): www.rztienen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Verbouwing operatiezaal 3
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Campus Mariëndal RZ HH Tienen, 3300 Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie van een bestaande operatiezaal
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver voegt op straffe van nietigheid volgende documenten toe waaruit zijn
technische bekwaamheid blijkt:
Een referentielijst van :
a. minstens 2 verbouwingswerken in ziekenhuizen gedurende de afgelopen 5 jaar.
b. minstens 1 werk in een gespecialiseerde ziekenhuisdienst (bv. CSA, OPK, IVF, ITE,
labo, .) gedurende de afgelopen 10 jaar.
Deze lijst moet vergezeld worden van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken
naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de
bouwheer. De attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip
waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels
van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. Attesten die
niet correct gehandtekend worden, zullen niet in aanmerking genomen worden.
Een gehand- en gedagtekend attest van bezoek ter plaatse gevraagd. Er mag
hiervoor contact opgenomen worden met dhr. Ken Strijkers van de Dienst
Infrastructuur.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 1 of volgens inschrijvingsbedrag
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/4/2017 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 70.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Hardcopy incl CD: 70,00 EUR (inclusief btw)
Of
Digitaal via WeTransfer: 50,00 EUR (inclusief btw)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/4/2017 - 09:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/3/2017

Annonces similaires du BDA :