Crkc

Uitnodiging tot indienen offerte - scenografie museum religieuze kunst Abdij van Park CRKC - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
CRKC
Abdij van Park 7, BE-3001 Heverlee
Contact: De heer Nick Van Uffelen
Tel: +32 16406073 E-mail: nick.vanuffelen@crkc.be
Internet adres(sen): www.crkc.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - scenografie museum religieuze kunst Abdij van Park CRKC - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: CRKC, Abdij van Park 7 te 3001 Heverlee
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
scenografie museum religieuze kunst Abdij van Park CRKC
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: realisatie scenografie museum
Korte beschrijving:
realisatie scenografie museum
Perceel 2: service en onderhoud
Korte beschrijving:
service en onderhoud
Perceel 3: afbouw scenografie
Korte beschrijving:
afbouw scenografie
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De vermelde bankverklaring.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven. De inschrijver vermeldt met welke onderaannemers hij zal werken en duidt dit aan op de meetstaat (vul de naam in van ofwel de hoofdaannemer ofwel de onderaannemer in de specifieke kolom op de meetstaat). Het geheel van onderaanneming mag in kostprijs niet groter zijn dan 50% van de opdracht.
* Een lijst van de voornaamste werken die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De contactpersoon met zijn contactgegevens worden vermeld. De werken worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit afgeeft of medeondertekent of in het geval van werken voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Opgave studie- en beroepskwalificaties van de inschrijver en, in het bijzonder, van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de werken, het projectteam en indien van toepassing ook van de onderaannemers die zullen worden aangewend.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
- Minimumeisen hoofdaannemer:
De lijst van de voornaamste werken moet minstens drie werken bevatten waaruit museale ervaring en arthandeling blijkt (permanente museale inrichting of tijdelijke tentoonstellingen). Deze mogen niet ouder zijn dan drie jaar en minstens één is uitgevoerd voor een budget hoger dan 150.000 euro excl btw.
- Minimumeisen onderaannemer:
De lijst van de voornaamste werken moet minstens drie werken bevatten waaruit de museale ervaring blijkt (permanente museale inrichting of tijdelijke tentoonstellingen).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 14/4/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: De offerte moet digitaal gelijktijdig ingediend worden bij vzw Traject op e-mailadres paul.knoops@vzwtraject.be. Administratieve inlichtingen kunnen bekomen worden bij Paul Knoops
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
28/03/2017 om 10.00
Het plaaatsbezoek is voorzien tot 11:30 uur op volgende locatie: CRKC, Abdij van Park 7 te 3001 Heverlee in het onthaal van het huidige museum in het Spreekhuis. Er is aansluitend en op dezelfde locatie een vrijblijvende informatiesessie voor deze overheidsopdracht voorzien van 11u30 tot 12u30.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/3/2017

Annonces similaires du BDA :