Rsvk Waregem Vzw

Exploitatiecontract onderhoud / 24/24 pechbijstand


VEREENVOUDIGDE AANKONDIGING VAN EEN OVERHEIDSOPDRACHT IN HET KADER VAN EEN DYNAMISCH AANKOOPSYSTEM
Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een :
Richtlijn 2004/18/CE
AFDELING I: AANBESTEDENDE DIENST
I.1. NAAM, ADRESSEN EN CONTACTPUNT(EN)
RSVK Waregem vzw
Schakelstraat 41, Waregem, 8790, BE
Contactpunt(en): Thienpont Bjorn
Telefon: +32 56629893
E-mail: info@rsvk.be
AFDELING II: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. DOOR DE AANBESTEDENDE DIENST AAN DE OPDRACHT GEGEVEN BENAMING :
Exploitatiecontract onderhoud / 24/24 pechbijstand
II.3. KORTE BESCHRIJVING VAN DE SPECIFIEKE OPDRACHT :
1. Voorwerp
Betreft een (telkens jaarlijks) contract met het RSVK Waregem dat een betrouwbare partner zoekt voor het jaarlijks onderhoud, de spoedige hulpverleningen, dringende interventies en bijstand op de technische installaties voor: verwarming, bereiding en transport sanitair warm water, sanitair, elektriciteit. Dit voor ongeveer 120 panden in regio Waregem, Beveren-Leie, Desselgem, Sint-Eloois-Vijve, Deerlijk en Anzegem. Tegen november 2018 wil het RSVK Waregem het aantal optrekken naar 150 panden, alsook een eventuele uitbreiding van het werkingsgebied doorvoeren (conform de vigerende wetgeving).
Het contract wordt aangegaan tussen de vzw RSVK Waregem, maar het zijn ook de onderhuurders die rechtstreek beroep zullen doen op de aangeboden diensten.
2. Verbintenissen van leverancier
De leverancier staat in voor het jaarlijkse onderhoud en de spoedige hulpverleningen bij technische defecten aan bovenvermelde technische installaties. Op die manier kunnen de installaties gebruikt worden waartoe zij bestemd zijn in de beste omstandigheden van comfort, veiligheid en zuinig verbruik.
Er wordt door de leverancier een permanentiesysteem opgericht dat het mogelijk maakt dat de leverancier 24u/24u en 7d/7d bereikbaar is voor de onderhuurder van het RSVK alsook het RSVK zelf. Dit voor zowel dringende, niet-dringende als zeer dringende interventies
Verdere bepaling wat inbegrepen zit in het contract:
- Preventieve jaarlijkse onderhoudsbeurten: met oog op het correct en blijven functioneren van alle technische installaties. Deze onderhoudsbeurten gebeuren in samenspraak met het RSVK (en de onderhuurder) en vinden plaats tijdens de normale werktijden.
- Interventies en herstellingen van storingen (bijstand - depannages):
o Niet-dringend: binnen de 5 werkdagen na oproep vindt de interventie door de leverancier plaats.
o Dringend ? wanneer er zich een panne voordoet aan verwarmingsketel als de buitentemperatuur overdag constant minder dan 10°C bedraagt: binnen 72 uur na oproep vindt de interventie door de leverancier plaats.
o Zeer dringend ? wanneer er zich een panne voordoet aan verwarmingsketel als de buitentemperatuur overdag constant minder dan 0°C bedraagt, of wanneer er een waterlek is met constant debiet (en risico's voor de woning), of gevaar voor CO-vorming, of geen elektriciteit of er risico op ernstige kortsluiting is: binnen 72 uur na oproep vindt de interventie door de leverancier plaats.
Wanneer de leverancier werd opgeroepen voor een interventie, zowel niet-dringend als dringend als zeer dringend, worden kleine herstellingen die onmiddellijk kunnen uitgevoerd worden, ook onmiddellijk uitgevoerd. Daarom heeft de leverancier voldoende personeel ter beschikking en dient de leverancier uitgerust te zijn met voldoende materiaal. Onder kleine herstellingen wordt verstaan de interventies waarvan het probleem onmiddellijk kan opgelost worden, zonder grote werken of het vervangen van essentiële onderdelen aan de installatie.
De leverancier zal steeds voor elk werk (buiten de bovenvermelde kleine onmiddellijke herstellingen) een offerte bezorgen aan de klant. De klant is ook vrij om de door de leverancier vastgestelde gebreken aan de installatie, niet behorende tot de weinig omvangrijke werken die onmiddellijk worden uitgevoerd, te laten uitvoeren. De klant is vrij om andere partijen te raadplegen om dit werk uit te voeren. Er wordt door de klant (desgevallend eigenaar/huurder) beslist op basis van de vooropgestelde offertes.
Voorbeeld: een verwarmingsketel valt stil, de huurder belt de leverancier op en tijdens de interventie kan de installatie door een kleine ingreep (bv. druk bijsteken) terug laten werken. Dit betreft een kosteloze interventie, inbegrepen in het contract.
Wanneer echter een essentieel onderdeel moet vervangen worden (bv. drukpomp), dan maakt de leverancier een offerte op ter herstelling. Dit wordt vervolgens door het RSVK voorgelegd aan de eigenaar/huurder, die vrij is te kiezen met welke leverancier hij het werk laat uitvoeren.
- Controles, metingen en analyses: worden door leverancier uitgevoerd met oog op het comfort van de bewoners/gebruikers en beheerders van gebouw en installaties én eveneens op de goede werking van de uitrustingen. De leverancier verleent technisch advies aan de klant.
3. Algemene bepalingen
- De leverancier zorgt zelf voor het verwijderen van alle afval gerelateerd aan zijn onderhoudsactiviteiten.
- Facturatie gebeurt per kwartaal, andere facturen zijn te betalen binnen de 30 dagen volgend op factuurdatum.
- De onderhoudsfirma bepaalt de datum en uur waarop het jaarlijks onderhoud zal plaatsvinden samen met het RSVK die op zijn beurt afspreekt met de huurder. Ter gelegenheid van de onderhoudsbeurt geeft de onderhoudsfirma aan de huurders, die er om verzoeken, de nodige uitleg in verband met de correcte, veilige en zuinige werking en het gebruik van de installatie. De onderhoudsfirma zal de huurder(s) op een desgevallend verkeerd gebruik van de installatie wijzen, wantoestanden zullen gemeld worden aan de klant (o.m. wat de kans op CO-vorming betreft of niet-conforme uitbreiding van de elektrische installatie(s)).
- De leverancier heeft meldingsplicht omtrent anomalieën, omtrent leeftijd stookinstallaties indien leeftijd >15 jaar alsook omtrent keuring van stookolietanks.
- Er wordt voldoende gecommuniceerd met het RSVK. Zo wordt per werk één verslag, alsook een maandelijks algemeen rapport bezorgd aan het RSVK, die nader wordt besproken en geëvalueerd.
4. Contact
RSVK Waregem
T.A.V. Jeff Vanhessche - Patrimoniumbeheerder
jeff.vanhessche@ocmw.waregem.be - 056/62.87.17 - 0496/56.65.59
SECTION IV: PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE: Openbaar
IV.2. RENSEIGNEMENTS D'ORDRE ADMINISTRATIF
IV.2.3. Termijn voor de indiening van indicatieve inschrijvingen voor de speciefeke opdracht :
13/04/2017-00:00

Annonces similaires du BDA :