AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Boeckx Architects
Torhoutsesteenweg 52, BE-8400 Oostende
Contact: Titeca Sylvie
Tel: +32 59808804 E-mail: sylvie.titeca@boeckx.be
Internet adres(sen): www.boeckx.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Paviljoen kinderpsychiatrie - perceel 4: binnenschrijnwerk, -wanden en plafonds
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: St-Lucaslaan 29
8310 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
AZ St-Lucas Brugge - Paviljoen kinderpsychiatrie - Perceel 4: binnenschrijnwerk, -wanden en plafonds
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: 4, Categorie: D4 of D5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/05/2017 - 14:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 240.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: contante betaling bij afhaling (geen Bancontact) of overschrijving op het rekeningnr. BE25 473624304182 met vermelding 0815_PR1_A003 + ondernemingsnummer (= bestek op papier + bestek en plannen digitaal in pdf op cd-rom)
Extra plannen op papier: 115,00 EUR
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
09/05/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
09/05/2017 - 14:00
Plaats: zaal Erasmus (route D-72) AZ Sint-Lucas Brugge
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: allen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn: 195 kalenderdagen, uitvoering volgens planning in bestek.
De inschrijver kan een offerte indienen voor één of meer percelen.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/03/2017