AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ziekenhuisnetwerk Antwerpen (ZNA) VZW
Lange Beeldekensstraat 267, BE-2060 Antwerpen
Contact: Mevrouw Aankoop Infrastructuurprojecten
Tel: +32 32804162 E-mail: infrastructuurprojecten@zna.be
Internet adres(sen): www.zna.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Opruimen technische ruimtes Middelheim
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: ZNA site Middelheim, lindendreef 1 te 2020 Antwerpen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
ZNA Middelheim bestaat uit4 vleugels telkens met 10 verdiepingen. Boven elke verdieping bevindt zich een technische ruimte die zich uitstrekt over de volledige breedte en lengte van deze verdieping met een hoogte van +/- 1.50m. In deze ruimtes bevindt zich veel bouwafval/rommel/materiaal dat moet verwijderd worden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord waarin de kandidaat vermeldt dat hij zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bevindt als bedoeld zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende blanco bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De bankverklaring mag geen negatieve opmerkingen of een voorbehoud bevatten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Schriftelijk via het email adres aankoop.infrastructuurprojecten@zna.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/4/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/4/2017 - 10:30
Plaats: ZNA Stuivenberg, Aankoopdienst, Q-blok
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Dit kan na afspraak met dhr. Geert Niewold (geert.niewold@zna.be of 03/280.41.52)
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/3/2017