Gemeente Essen

Heraanleg Dreef / Afkoppeling Magerbeek


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Essen
Heuvelplein 23, BE-2910 Essen
Contact: De heer Jef Pleysier
Tel: +32 36700148 Fax: +32 36700155 E-mail: jef.pleysier@essen.be
Internet adres(sen): www.essen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Heraanleg Dreef / Afkoppeling Magerbeek
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dreef
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht behelst vooral:
- Opbraak van bestaande wegenis - De aanleg van een riolering. - Wegherstellingswerken - Aanleg
van nieuwe wegenis - Aanplanten van bomen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De inschrijver moet bij zijn inschrijving volgende stukken voegen:
- kopie attest erkenning;
- documenten i.v.m. de veiligheids- en gezondheidscoördinatie
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/4/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 550.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek en plannen
INZAGE EN AANKOOP VAN HET BESTEK (KB 15.7.2011 - ART. 40§2.4°)
De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen alle werkdagen, ter inzage van de inschrijvers
in de burelen van:
Bij de ontwerper SWECO Belgium NV, vestiging Mechelen Stationsstraat 51 te 2800 Mechelen;
tel: 015 45 13 00; e-mail: mechelen@swecobelgium.be.
Ze kunnen mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting op het rekeningnummer BE016
0013 6943 4074 van de ontwerper SWECO Belgium NV, vestiging Mechelen worden aangekocht aan
volgende voorwaarden:
Prijs volledig dossier: 550,00 EUR
Bijkomende inlichtingen over de opdracht kunnen worden verkregen bij Bert Mulleman,
projectverantwoordelijke bij SWECO Belgium NV, vestiging Mechelen.
Belangrijke opmerking:
Dor het indienen van een offerte aanvaarden de inschrijvers onvoorwaardelijk de inhoud van de
opdrachtdocumenten en aanvaarden ze door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien een
inschrijver in verband met de inhoud van de opdrachtdocumenten rechtmatigheidsbezwaren heeft,
dient hij dat schriftelijk en per aangetekend schrijven uiterlijk 10 kalenderdagen voor de opening van
de offertes bekend te maken aan de aanbestedende overheid met omschrijving van de redenen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/4/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis, raadzaal, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/3/2017

Annonces similaires du BDA :