Stad Hasselt

Onderhoud van gewestwegen (jaarcontract met 3 mogelijke verlengingen)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Hasselt
Groenplein 1, BE-3500 Hasselt
Contact: Mevrouw Marleen Konings
Tel: +32 11239388 E-mail: marleen.konings@hasselt.be
Internet adres(sen): www.hasselt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van gewestwegen (jaarcontract met 3 mogelijke verlengingen)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Grondgebied Hasselt, 3500 Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhoud van gewestwegen (jaarcontract met 3 mogelijke verlengingen)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing.
Niet van toepassing.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Niet van toepassing.
Niet van toepassing.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit van de aangeboden diensten/plan van aanpak, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/4/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 25/4/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 25/4/2017 - 10:00
Plaats: TD uitvoeringsdiensten, Hellebeemden 20 te 3500 Hasselt
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Afgeven van de inschrijving (persoonlijk, per koerier of per bode) kan:
Tijdens de officiële openingsuren, zie www.hasselt.be, op de Centrale Werkplaatsen, Hellebeemden 20, te 3500 Hasselt (bureau Marleen Konings of bij afwezigheid Brunild Sacré). Bewijs afgifte verplicht laten invullen (zie bijlage bewijs afgifte offerte).
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/3/2017

Annonces similaires du BDA :