Gemeente Wevelgem

Aanleggen van voetbalterreinen in kunstgras


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Wevelgem
Vanackerestraat 16, BE-8560 Wevelgem
Contact: De heer Dieter Deleu
Tel: +32 56433562 Fax: +32 56433561 E-mail: dieter.deleu@wevelgem.be
Internet adres(sen): www.wevelgem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleggen van voetbalterreinen in kunstgras
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diverse locaties / Sportcentrum Wevelgem, Menenstraat 122/3 te 8560 Wevelgem / Sportcentrum Gullegem, Poezelhoek 12 te 8560 Gullegem / Sportcentrum Moorsele, Secr. Vanmarckelaan z/n te 8560 Moorsele
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleggen van voetbalterreinen in kunstgras
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: SV Wevelgem City terrein 1
Korte beschrijving:
SV Wevelgem City terrein 1
Perceel 2: FC Gullegem terrein 1
Korte beschrijving:
FC Gullegem terrein 1
Perceel 3: KSV Moorsele terrein 1
Korte beschrijving:
KSV Moorsele terrein 1
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De inschrijver voegt bij de inschrijving een expliciete verklaring op erewoord dat ze zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §1 en §2 bevinden cfr. art. 61 §4 KB Plaatsing15 juli 2011.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van gelijkaardige werken (minimum 3) die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
Vereiste erkenning: G4 (Speciale bekledingen voor sportvelden), Klasse 3 bij gunning 1 perceel
G4 (Speciale bekledingen voor sportvelden), Klasse 4 of hoger bij gunning meerdere percelen
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
Criterium 3: Onderhoud, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/4/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 20/4/2017 - 09:00
Plaats: Gemeenteloket, Vanackerestraat 12, vergaderzaal gelijkvloers, 8560 Wevelgem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/3/2017

Annonces similaires du BDA :