AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Vrije Tijd
Marktplein 7, BE-8620 Nieuwpoort
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Drenkelingendetectiesyteem Stedelijke Zwembad Nieuwpoort
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Stedelijk Zwembad Nieuwpoort
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Drenkelingendetectiesyteem Stedelijke Zwembad Nieuwpoort
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De kandidaat kan zijn kandidatuur indienen onder de vorm van een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA), aangeleverd door de aanbestedende overheid.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of, in geval van leveringen voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Totale kostprijs van het drenkelingendetectiesysteem, Weging: 20
Criterium 2: Kostprijs onderhoud na waarborgperiode, Weging: 10
Criterium 3: Uitvoeringstermijn, Weging: 10
Criterium 4: Performantie van het voorgesteld systeem, Weging: 30
Criterium 5: Technische waarde van het voorgesteld systeem, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
* Aanbestedingsdocumenten worden na schrijftelijke vraag toegestuurd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/4/2017 - 11:00
Plaats: Stadhuis, Raadzaal om 11 uur
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
06/04/2017 om 14.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/3/2017