AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OC Broeder Ebergiste
Leenstraat 31-35, BE-9890 Gavere-Vurste
Contact: Luc Aelbrecht
Tel: +32 93890411
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=265377
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
B116225
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
OC Broeder Ebergiste Vurste
Leveren en plaatsen van zonnepanelen op verschillende locaties, nl:
1. OC Broeder Ebergiste Borgwal Vurste
2. Ter Linde Deinze
3. De Nieuwe Brug - Deurle
4. Zevenhuizen - Gent
5. Het Veer - Gent
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1. Naam en rechtsvorm van het bedrijf, nationaliteit, maatschappelijke zetel (adres), telefoon, fax, naam van de vertegenwoordiger;
2. Bewijs handtekenbevoegdheid (cfr. art. 82 KB Plaatsing);
3. Attest Rijksdienst voor Sociale Zekerheid waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van zijn bedragen voor de sociale zekerheid (cfr. art. 62§1);
4. Voor kandidaten/inschrijvers die personeel tewerkstellen dat niet onderworpen is aan de Belgische sociale zekerheid: een attest door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij volgens de rekening die ten laatste de uiterste indieningsdatum van de offerte is opgemaakt, voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid;
5. Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document;
6. Attest niet-faillissement;
7. Attest fiscale schulden FOD Financiën (art. 19 ReparatieKB 07/02/14 + art. 63 KB Plaatsing), of gelijkwaardig document overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Geen bijkomende documenten vereist
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 19/04/2017 - 16:26
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Hiervoorvermelde stukken zijn verkrijgbaar door storting van vermeld bedrag op
KBC IBAN BE10 4675 3894 3104 - BIC KREDBEBB van VK STUDIO Architects, Planners and Designers, Brugsesteenweg 210 te B-8800 Roeselare met vermelding van B116225 - 01 en het BTW-nummer.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/04/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/03/2017