AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Tienen
Grote Markt 27, BE-3300 Tienen
Contact: De heer Sven Vanwing
Tel: +32 16805707 Fax: +32 16823071 E-mail: sven.vanwing@tienen.be
Internet adres(sen): www.tienen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
INFRASTRUCTUUR- EN OMGEVINGSAANLEG DRIE TUMULI - TIENEN (PROJECT 2 - FASE 1: OMGEVING DRIE TUMULI)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: De drie tumuli, Sint-Truidensesteenweg tussen huisnr. 111 en 117 te 3300 Tienen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
OMSCHRIJVING VAN DE OPDRACHT:
De opdracht heeft tot doel de werken uit te voeren voor de infrastructuurwerken openbaar domein.
CPV-CODES:
45233120-6 Wegenbouwwerken
Deze opdracht is een opdracht van werken in de zin van artikel 3 van de wet overheidsopdrachten en bepaalde
opdrachten voor werken, leveringen en diensten van 15 juni 2006
BESCHRIJVING DER WERKEN:
De aanneming omvat hoofdzakelijk:
1. Het opmaken van een plaatsbeschrijving van alle toegangswegen + voetpaden + gebouwen + perceelsgrenzen
waarlangs men werkt. Zal uitgevoerd worden door de aannemer en voorlegd worden aan de leidend ambtenaar
en ontwerper ter ondertekening van akkoord.
2. Opbraakwerken.
3. Algemeen droog grondverzet.
4. Aanleggen van onderfunderingen en funderingen.
5. Aanleggen van verhardingen en lijnvormige elementen.
6. Plaatsing meubilair.
7. Allerhande werken.
8. Signalisatie.
9. Beplantingswerkzaamheden.
10. Onderhoudswerkzaamheden gedurende waarborgtermijn.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
- Louter door het indienen van een offerte verklaart de inschrijver zich niet te bevinden in één van de uitsluitingsvoorwaarden zoals voorzien in art. 69 en volgende van he K.B. van 08/01/96, in art. 10 van de wet van 24/12/1993 en in art. 27 en 110 van het huidig gemeentedecreet.
- Aangezien de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen of documenten die haar toelaten binnen de grenzen van de voormelde artikelen de persoonlijke situatie en de bekwaamheid van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, worden de inschrijvers ervan vrijgesteld de in die artikelen bedoelde inlichtingen en/of documenten met betrekking tot RSZ, BTW en faillissement en soortgelijke toestanden bij te voegen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
*Erkenning van de aannemers
- De kandidaat of inschrijver moet ingeschreven zijn op de lijst van erkende aannemers in België of op een officiële lijst in een ander lid - staat van de Europese Gemeenschap.
- De werken die het voorwerp zijn van de aanneming waarop dit bestek van toepassing is, worden gerangschikt op basis van de raming in de Categorie G Algemene aannemingen van grondwerken, Klasse: 5 (KB van 26 september 1991, artikel 2).
*Teneinde na te gaan of de aannemer in regel is met het KB van 25 januari 2001 betreffende de tijdelijke en mobiele bouwplaatsen dient bij de inschrijving volgende documenten gevoegd te worden :
- een document dat verwijst naar het veiligheids- en gezondheidsplan en waarin de inschrijver beschrijft op welke wijze hij het bouwwerk zal uitvoeren om rekening te houden met het veiligheids- en gezondheidsplan.
- de afzonderlijke prijsberekening in verband met de door het veiligheids- en gezondheidsplan bepaalde preventiemaatregelen en -middelen, inbegrepen de buitengewone individuele beschermingsmaatregelen en -middelen. Zie documenten gevraagd in het veiligheids- en gezondheidsplan.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver is verplicht als bijlage bij zijn inschrijving volgende bescheiden te voegen, teneinde te kunnen overgaan tot de kwalitatieve selectie:
- Referenties: een volleidge referentielijst bij te voegen van vergelijkbare referenties naar inhoud en omvang, met vermelding van contactpersoon, telefoonnummer en e-mailadres.
Het is een absolute vereiste dat de inschrijver reeds minimum 3 vergelijkbare referenties kan voorleggen van de laatste 5 jaar.
Wanneer de inschrijver de bovenvermelde referenties/gegevens niet kan voorleggen, zal de offerte als onregelmatig worden beschouwd op basis van het niet voldoen aan de selectiecriteria.
Enkel de inschrijvers welke voldaan hebben aan de eisen vooropgesteld in de hierboven vermelde punten en die alle documenten hebben bijgevoegd, worden voor onderzoek in aanmerking genomen. De andere worden uitgesloten voor verder onderzoek van de offerte en worden bijgevolg verworpen.
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/4/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek met offerteformulier + bijlagen
De bescheiden betreffende de hierbij bedoelde opdracht liggen alle werkdagen ter inzage in de kantoren van:
- de Stad Tienen, sector technische uitvoerende diensten, Grote Markt 27, 3300 Tienen, gedurende de kantooruren.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/4/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/4/2017 - 10:00
Plaats: Schepenzaal (1e verdieping), Grote Markt 27 te 3300 Tienen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijvers dienen vooraf de plaats waar de werken zullen uitgevoerd worden te bezoeken. Het indienen van een offerte impliceert dat de inschrijver zich vooraf van de toestand ter plaatse vergewist heeft en bij de opmaak van zijn offerte terdege rekening gehouden heeft met de bestaande situatie.
Geen enkel supplement zal uit dien hoofde toegestaan worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/3/2017