AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Decroix Evelien
Tel: +32 92425771 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=265032
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AD-OCMW_WET-17-01 Het implementeren van een betalend parkeersysteem op de parking van het OCMW te Wetteren
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Wetteren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Onderhavige opdracht betreft het implementeren van een betalend parkeersysteem (incl. slagbomen en camera's) op de parking van het OCMW, Scheldedreef 52 te 9230 Wetteren.
Vermoedelijke datum van toewijzing: eerste helft van juni 2017.
De werken dienen volledig afgerond te zijn op uiterlijk 25 augustus 2017.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Conform art. 61 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Tevredenheidsattesten
De aangetoonde ervaring dient te worden gestaafd met opgave van minstens één relevante referentie (inclusief tevredenheidsattest), waaruit blijkt dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes camera's en slagbomen heeft geplaatst voor een minimaal aannemingsbedrag van ? 10 000 (excl. btw).
Bijkomend zal de inschrijver dienen te beschikken over minstens één relevante referentie (inclusief tevredenheidsattest), waaruit blijkt dat hij in de loop van de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offertes een systeem voor betalend parkeren heeft geplaatst voor een minimaal aannemingsbedrag van ? 40 000 (excl. btw).
OPMERKING: Verschillende referenties mogen betrekking hebben op eenzelfde project.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: de inschrijvingsprijs, Weging: 70
Criterium 2: de (technische) kwaliteit van het voorstel en de zekerheden inzake de uitvoering van de opdracht, Weging: 20
Criterium 3: de voorbereidings- en uitvoeringstermijn, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/04/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
07/04/2017 - 23:59
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij Evelien Decroix (09 242 57 71,
evelien.decroix@farys.be) of bij Fanny Pynckel (09 242 57 97, fanny.pynckel@farys.be).
Er wordt tevens een verplicht plaatsbezoek voorzien. Gelieve hiervoor contact op te nemen met: mevr. Maaike Lagrou (maaike.lagrou@farys.be, tel. 0476 96 06 29 of 09 242 57 38).
OPGELET: de opdrachtdocumenten zijn kosteloos te verkrijgen op eenvoudige aanvraag op volgend e-mailadres:
aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/03/2017