Gemeente Wevelgem

Aanleg en heraanleg voetpaden op diverse plaatsen 2017


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Wevelgem
Vanackerestraat 16, BE-8560 Wevelgem
Contact: De heer Kris Deman
Tel: +32 56433468 Fax: +32 56433451 E-mail: kris.deman@wevelgem.be
Internet adres(sen): www.wevelgem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg en heraanleg voetpaden op diverse plaatsen 2017
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleg en heraanleg voetpaden op diverse plaatsen 2017
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
* Een lijst van de voornaamste werken verricht gedurende de laatste drie jaren, zoals omschreven in artikel 19,2° KB 8 januari 1996, omvattende minstens vijf gelijkaardige werken, bij voorkeur voor openbare besturen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.
* Een lijst van de voornaamste werken verricht gedurende de laatste drie jaren, zoals omschreven in artikel 19,2° KB 8 januari 1996, omvattende minstens vijf gelijkaardige werken, bij voorkeur voor openbare besturen
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) , Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/4/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Indien u geïnteresseerd bent in de opdracht kan u het bestek kosteloos digitaal bekomen of de papieren versie aankopen voor de prijs van 50,00 euro. Dit kan door contante betaling bij afhaling of het wordt u toegestuurd na voorafgaande storting op het rekeningnummer IBAN BE80 0910 0025 7077 (BIC GKCCBEBB) van het gemeentebestuur Wevelgem. Gelieve in dit geval onmiddellijk uw stortingsbewijs te mailen naar kris.deman@wevelgem.be of te faxen op 056/433.451.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/4/2017 - 11:00
Plaats: Gemeenteloket, Vanackestraat 12, vergaderzaal gelijkvloers, 8560 Wevelgem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/3/2017

Annonces similaires du BDA :