AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Westerlo
Boerenkrijglaan 61, BE-2260 Westerlo
Contact: Mevrouw Caroline Verstappen
Tel: +32 14539146 Fax: +32 14541154 E-mail: caroline.verstappen@westerlo.be
Internet adres(sen): www.westerlo.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Plaatsen en onderhouden van zomerbebloeming 2017 - 2020 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gemeente Westerlo, Boerenkrijglaan 61 te 2260 Westerlo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Zomerbebloeming: plaatsing en onderhouden van zomerbebloeming.
De uitvoering van de werken zal gebeuren binnen de verschillende deelgemeenten van de gemeente Westerlo:
- Westerlo-centrum
- Tongerlo
- Oevel
- Oosterwijk
- Voortkapel
- Zoerle-Parwijs
- Heultje
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Aangezien de aanbestedende overheid via elektronische middelen toegang heeft tot de inlichtingen of documenten die haar toelaten binnen de grenzen van de voormelde artikelen de persoonlijke situatie en de bekwaamheid van de betrokken kandidaten of inschrijvers na te gaan, worden de inschrijvers ervan vrijgesteld de in die artikelen bedoelde inlichtingen en/of documenten met betrekking tot RSZ, BTW en faillissement en soortgelijke toestanden bij te voegen.
* Bevoegdheidsbewijs voor ondertekening van de offerte. Uittreksel uit het Belgisch Staatsblad waarin de bevoegdheden zijn bekendgemaakt volstaat.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst met relevante referenties (minstens 5) over soortgelijke werken die hij gedurende de afgelopen 3 jaar heeft verricht, met hun bedrag, data en opgave van de publiek- of privaatrechtelijke instanties.
* Beschrijving van de bestelprocedure voor afroepen, de garanties die de opdrachtnemer kan bieden voor een vlotte opstart van de werken na afroep, en de opvolging van de kwalitatieve uitvoering der werken door de opdrachtnemer.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Plan van aanpak, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/4/2017 - 23:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De offerte opgesteld op papier wordt in een definitief gesloten envelop gestoken waarop het volgende wordt vermeld: het besteknummer (2017-013) of het opdrachtvoorwerp. Ze wordt via een postdienst verzonden of door een drager afgegeven.
De offerte wordt geadresseerd aan:
Gemeente Westerlo
Boerenkrijglaan 61
2260 Westerlo
Naast de papieren versie dient het bestuur ook te beschikken over een digitale versie van de offerte, gevoegd bij de offerte via digitale drager of na de openingsdatum in te dienen per e-mail naar secretariaat@westerlo.be. . Het onderwerp van de e-mail vermeldt: 'Plaatsen en onderhouden van zomerbebloeming 2017-2020' OFFERTE NIET OPENEN'
Bij afwijkingen heeft de papieren versie steeds voorrang op de digitale versie. De invuldocumenten kunnen gedownload worden op volgende site: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/630/0S/2016
DE INGEVULDE INVENTARIS DIENT IN EXCEL TE WORDEN TOEGEVOEGD AAN DE OFFERTE VIA DIGITALE DRAGER of NA OPENINGSDATUM PER MAIL.
De drager overhandigt de offerte aan mevrouw Inge Catry of afgevaardigde, gevestigd op het secretariaat van het gemeentehuis (1e verdieping).
De offerte moet de aanbestedende overheid bereiken ten laatste op datum en uur zoals vermeld in de publicatie. De indiener is zelf verantwoordelijk voor het tijdig indienen van de offerte.
Offertes die laattijdig bij de voorzitter toekomen, welke er ook de oorzaak van is, worden geweigerd of ongeopend behouden.
Nochtans wordt een laattijdige offerte aanvaard onder de dubbele voorwaarde dat de aanbestedende overheid de opdracht
- nog niet heeft gesloten
- én de offerte ten laatste vier kalenderdagen vóór de datum van de openingszitting als aangetekende brief is verzonden.
Door het indienen van een offerte aanvaarden de inschrijvers onvoorwaardelijk de inhoud van het bestek en de bijhorende opdrachtdocumenten en de invulling van de gunningsprocedure zoals deze in het bestek beschreven is en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn.
Indien een inschrijver in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post binnen zeven kalenderdagen na ontvangst van het bestek, bekend te maken aan de aanbestedende overheid met omschrijving van de reden.
I.8 Opening van de offertes
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
4/4/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/3/2017