AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kinrooi
Breeërsteenweg 146, BE-3640 Kinrooi
Contact: Mevrouw Wendy Bekkers
Tel: +32 89700306 Fax: +32 89702421 E-mail: wendy.bekkers@kinrooi.be
Internet adres(sen): www.kinrooi.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
STOEPENDOSSIER 2017 : VERNIEUWEN STOEPEN MEULENVELD - WEERTERSTEENWEG EN AANLEG NIEUWE STOEPEN ZANDBOS-, ZANDVELDSTRAAT EN BEKKERSTRAATJE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Kinrooi, Breeërsteenweg 146 te 3640 Kinrooi
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze aanneming omvat:
- Grondwerken en funderingswerken voor plaatsing van nieuwe stoepen in grijze betonstraatstenen (standaard 1,2 m breedte) en kantopsluiting type ID2
- de opbraak van de bestaande stoepen en boordstenen, incl.funderingen en plaatsing van een nieuwe stoep in grijze betonstraatstenen (1,2 m breedte) en kantopsluiting type ID2.
- Het plaatselijk ophalen/vervangen van boordstenen type IE
- Het plaatselijk ophalen van enkele bovenbouwen/vervangen van inspectieputten
- Het plaatsen van gehandicapten oversteekplaatsen bij kruispunten
- Het aanwerken van huistoegangen en bermverhardingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Attest RSZ
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een lijst met de namen en de beroepskwalificaties van de personen die belast zijn met de uitvoering van de opdracht.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 13/4/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De documenten die in het bijzonder op deze opdracht toepasselijk zijn, kunnen gratis verkregen worden mits opvraag per email aan :
technischedienst@kinrooi.be én nicole.peeters@kinrooi.be én email in cc aan : jacky.hermans@kinrooi. be
en dit vóór 13 april 2017 met vermelding "opvraag documenten bestek 2017/003 :Stoependossier 2017".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/4/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Kinrooi, Afdeling financiële zaken, Breeërsteenweg 146,3640 Kinrooi
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/3/2017