Opzc Rekem Afdeling Administratie En Logistiek - Aankoopdienst

Raamovereenkomst voor bouwwerkzaamheden ten behoeve van het openbaar psychiatrisch zorgcentrum Rekem


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
OPZC Rekem Afdeling administratie en logistiek - aankoopdienst
Daalbroekstraat 106, BE-3621 Lanaken
Contact: Vandeneede Walter
Tel: +32 475440546 E-mail: walter.vandeneede@opzcrekem.be
Internet adres(sen): www.opzcrekem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor bouwwerkzaamheden ten behoeve van het openbaar psychiatrisch zorgcentrum Rekem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: OPZC Rekem, Daalbroekstraat 106 te 3621 Rekem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst bouwwerkzaamheden ten behoeve van het openbaar psychiatrisch zorgcentrum te Rekem
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
5000000 euro
Geraamde waarde zonder BTW: 5000000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie selectieleidraad
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie selectieleidraad
zie selectieleidraad
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie selectieleidraad
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/04/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/04/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
zie selectieleidraad
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/03/2017

Annonces similaires du BDA :