AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Nevele
Cyriel Buyssestraat 15, BE-9850 Nevele
Contact: Mevrouw Kristien De Cocker
Tel: +32 93219259 E-mail: kristien.decocker@nevele.be
Internet adres(sen): www.nevele.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Gedeeltelijke sloop en herbouw kinderopvang Kwibus Merendree - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kinderopvang Kwibus Merendree, Merendreedorp 26 te 9850 Merendree
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten :
- sloop bestaande schuur
- ruwbouw nieuwbouw aansluitend op de bestaande bebouwing
- beperkte renovatie / aanpassingen binnen het gebouw
- alle binnenafwerkingen
- uitbreiden elektrische installatie
- vernieuwen stookinstallatie en uitbreiden verwarming
- buitenaanleg
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De Belgische inschrijver dient geen attest bij zijn offerte te voegen waaruit blijkt dat hij zich niet in een toestand van faillissement of soortgelijke bevindt. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen waaruit blijkt dat hij geen rsz-schulden heeft. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Inschrijvers waarvan de aanbestedende overheid deze attesten niet zelf kan opvragen, dienen bij hun offerte een ondertekende verklaring op eer te voegen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage C. Eigen documenten van een bankinstelling worden NIET aanvaard.
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de balans en resultatenrekening van de afgelopen drie jaar bij de offerte te voegen.
* Een bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's; een bewijs van verzekering tegen arbeidsongevallen.
* Een verklaring van de inschrijver dat hij minstens 50 % van de werken (op basis van kostprijs) in eigen beheer zal uitvoeren.
Balans en resultatenrekening: geen negatief eigen vermogen en jaarlijkse omzet gedurende de laatste drie jaar van minstens 500.000 euro (gemiddeld).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht (opgeleverd in de laatste 5 jaar), die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Minstens 8 referenties die qua omvang en inhoud gelijkaardige projecten betreft.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/4/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 363.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het volledige bijzonder bestek AMD066.2 - KWIBUS wordt opgestuurd /gemaild na storting van EUR 121,00 euro (digitaal dossier) of EUR 363,00 (papieren en digitaal dossier) op rekeningnummer BE 74 0688 9407 6107 van Architectenbureau Maarten Dobbelaere bvba, Tweekapellenstraat 15 - 9050 Gentbrugge met vermelding : "Aankoop dossier AMD066.2-KWIBUS en BTW-nummer". Graag betalingsbewijs en BTW-nummer bezorgen. Dan wordt het dossier onmiddellijk bezorgd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
4/4/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De opdracht wordt eveneens bekendgemaakt op de website van de gemeente Nevele : http://www.nevele.be/website/580-www/622-www.html
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt van de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren OP AFSPRAAK. Een afspraak tot plaatsbezoek dient gevraagd te worden aan mevrouw Kristien De Cocker, coördinator buitenschoolse kinderopvang, via e-mail : kristien.decocker@nevele.be, telefoon 09/321.92.59 - GSM 0499/52.89.60. Het attest in bijlage B dient bij het plaatsbezoek meegebracht te worden. Het attest zal ondertekend worden na het plaatsbezoek, en moet toegevoegd worden aan de offerte.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/3/2017