AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Maaseik
Lekkerstraat 10, BE-3680 Maaseik
Contact: De heer Rene Hindrikx
Tel: +32 89560581 Fax: +32 89560597 E-mail: rene.hindrikx@maaseik.be
Internet adres(sen): www.maaseik.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding van woonwagenterrein Engerhoven deel individuele kavels/Dienstgebouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Woonwagenterrein Engerhoven (dienstgebouwen), Engerhoven te 3680 Maaseik
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren werken betreffen: uitbreiden van woonwagenterrein Engerhoven met 15 kavel / dienstgebouwen.
Plaats van uitvoering: naast bestaand woonwagenterrein Engerhoven, Wurfeldermolenweg te 3680 Maaseik
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 79.50 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het aanbestedingsdossier kan aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 79,50 EUR op het rekeningnummer IBAN BE34.0014.2059.3490 (BIC-code GEBABEBB) van ROEX-GOYENS architecten.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/4/2017 - 11:00
Plaats: ACN, Scholtisplein 1 te 3680 Maaseik
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/3/2017