AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
APB De Gavers
Onkerzelestraat 280, BE-9500 Geraardsbergen
Contact: Mevrouw Liesbeth Cock
Tel: +32 54435356 Fax: +32 54410388 E-mail: Liesbeth.cock@oost-vlaanderen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
APB De Gavers : bouwen van 4 bungalows (+1 in optie)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: De Gavers, Onkerzelestraat 280 te 9500 Geraardsbergen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
APB De Gavers : bouwen van 4 bungalows (+1 in optie)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Erkenning categorie D, klasse 4
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Teneinde de technische bekwaamheid en ervaring van de inschrijver voor de uitvoering van deze opdracht na te gaan, moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd:
1) Samenstelling van het ontwerp- en uitvoeringsteam, incl. CV (identiteit, beroepskwalificaties, studies, referenties, werkervaring) en diploma's van alle personen die zullen worden belast met de uitvoering van de opdracht (zowel uitvoerder als vervanger(s), ontwerpers, .).
De inschrijver toont aan over voldoende personeel te beschikken zodat er steeds één evenwaardige vervanger klaarstaat in geval van onverwachte afwezigheid van de expert door verlet, ziekte of andere. Wie deze vervanger is, wordt aangegeven.
2) Ervaring / referenties : min. 2 referenties van een gerealiseerd gebouw met een gelijkaardig programma en omvang. De kwaliteit van deze referenties moet beoordeeld kunnen worden aan de hand van plannen, gevels, doorsnedes, foto's, sfeerbeelden, technische basisgegevens, projectbeschrijving. De projecten moeten opgeleverd zijn na 2012.
Verder moet er per referentie een geschreven nota worden toegevoegd met meer uitleg omtrent :
Wat was het projectbudget (ontwerp en uitvoering, incl. technieken, incl. BTW, excl. buitenaanleg),
Aantal m² vloeroppervlakte en de kostprijs per m² (bruto-oppervlakte)
De inbreng en het aandeel van de aannemer bij de uitvoering van het project (bv keuze materialen, projectplanning, coördinatie onderaannemers technieken/afwerking,.)
De uitvoeringsmethoden en materialen, de technische installaties. (relevant voor het aantonen kwaliteit van referentie).
Op welke manier is aandacht besteed aan duurzaamheid en onderhoudsvriendelijkheid van materialen?
De door de aannemer uitgevoerde maatregelen voor het behalen van de EPB-eisen.
Welk E- en K-peil werden behaald in dit project?
Bij elke referentie worden de contactgegevens van de opdrachtgever opgegeven.
Voor elke kandidatuur wordt eerst gecontroleerd of de gevraagde referenties ingediend zijn. Indien de referenties ontoereikend zijn, onvoldoende informatie verschaffen of niet beantwoorden aan de gestelde eisen, kan de kandidatuur geweerd worden.
-
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 4
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs , Weging: 50
Criterium 2: Ontwerp , Weging: 30
Criterium 3: Duurzaamheid en onderhoudsvriendelijkheid, Weging: 15
Criterium 4: Timing/Fasering project, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten worden geüpload in e-notification en kunnen gratis worden gedownload door de firma.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
11/4/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
11/4/2017 - 14:00
Plaats: Provincie Oost-Vlaanderen, departement Logistiek - dienst Patrimonium, Gouvernementstraat 22-24 te 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
De inschrijver wordt verwacht een plaatsbezoek uit te voeren (na afspraak met Stefan De Vleeschauwer via stefan.de.vleeschauwer@oost-vlaanderen.be).
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 2/3/2017