Provincie West-vlaanderen

Opdracht van levering via de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking: opdracht van ontwerp, levering en plaatsing van meubilair voor de herinrichting personeelsrestaurant - PH Boeverbos


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie West-Vlaanderen
PH Abdijbeke, Abdijbekestraat 9, 8200 Brugge, BE-8200 Brugge
Contact: Warlop Marie Christine
Tel: +32 50403206 Fax: +32 50407102 E-mail: marie_christine.warlop@west-vlaanderen.be
Internet adres(sen): www.west-vlaanderen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
opdracht van levering via de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking: opdracht van ontwerp, levering en plaatsing van meubilair voor de herinrichting personeelsrestaurant - PH Boeverbos
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: PH Boeverbos, Koning Leopold III- laan 41, 8200 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het betreft een opdracht van ontwerp, levering en plaatsing van meubilair om de bestaande restaurantruimte om te vormen tot een multifunctioneel en hedendaagse polyvalente ruimte als een aantrekkelijke ontmoetingsruimte voor personeel en uitgenodigde bezoekers. De nieuwe ruimte dient tegemoet te komen aan bijkomende ruimte die zowel formeel als informeel kan gebruikt worden. De semi-zelfbediening zorgt voor een vlotte flow over de middag waardoor de klantentevredenheid verhoogt.Concrete resultaten:- Bereiken van een flexibel uitnodigend personeelsrestaurant met een diversiteit aan zitmogelijkheden waarbij ergonomie heel belangrijk is- Creëren van ruimtes waar informatie en formele vergaderingen kunnen gehouden worden- Voorzien van het nodige audiovisueel materiaal (voorwerp van een afzonderlijk dossier)- Modern en uitnodigende semi zelfbediening rekening houdende met het energetisch aspect (voorwerp van een afzonderlijke aanbesteding) Door het multifunctioneel gebruik is het ook wenselijk dat het zelfbedieningsgedeelte visueel afgescheiden kan worden van het restaurantgedeelte.Uitgebreide informatie ivm technische bepalingen. Het voorziene budget bedraagt maximum 130.000 EUR incl. BTW.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
maximum 130.000 EUR incl. BTW.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* TOEGANGSRECHT
Door deel te nemen aan de gunningsprocedure verklaart de inschrijver dat hij zich niet bevindt in één van de hierna vermelde uitsluitingsgevallen.
Vooraleer over te gaan tot de gunningsbeslissing zal de aanbestedende overheid de juistheid van deze impliciete verklaring op erewoord nagaan van de inschrijver die het best geklasseerd is. Hiertoe zal de aanbestedende overheid aan de betrokken inschrijver de vereiste attesten en documenten opvragen die hij tegen de door de aanbestedende overheid bepaalde datum/termijn moet indienen. Indien er naar aanleiding van deze controle van de persoonlijke toestand wordt vastgesteld dat de impliciete verklaring op eer niet strookt met de persoonlijke situatie van de inschrijver hetzij de vereiste attesten en documenten niet tijdig werden ingediend, kan hij van de opdracht worden uitgesloten.
Eerste uitsluitingscriterium - bijdragen voor de sociale zekerheid
Voor de inschrijver die personeel tewerkstelt dat is onderworpen aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de sociale zekerheid der arbeiders vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de vereisten inzake de betaling van zijn bijdragen voor de sociale zekerheid via elektronische weg op. Voor de inschrijver die personeel uit een andere lidstaat van de Europese unie tewerkstelt en dat niet beoogd is door voorgaande bepaling geldt een attest van de bevoegde overheid waarin wordt bevestigd dat voldaan is aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
Indien het tewerkgesteld personeel beide categorieën omvat zijn beide bepalingen toepasselijk.
Tweede uitsluitingscriterium - faillissement
De inschrijver mag niet in één van de volgende gevallen verkeren:
1° staat van faillissement of van vereffening, werkzaamheden hebben gestaakt, een gerechtelijke reorganisatie ondergaan, of in een vergelijkbare toestand verkeren als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale reglementeringen;
2° aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, voor wie een procedure van vereffening aanhangig is, die een gerechtelijke reorganisatie ondergaat of die het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in andere nationale reglementeringen.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het attest van niet- faillissement via elektronische weg op.
Voor de buitenlandse inschrijver geldt een document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst.
Derde uitsluitingscriterium - belastingen
De inschrijver moet in orde zijn met de betaling van de belastingen.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen via elektronische weg op.
Voor de buitenlandse inschrijver geldt een attest uitgereikt door de bevoegde overheid van het betrokken land en waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is.
Vierde uitsluitingscriterium - deelname criminele organisatie, omkoping, fraude en witwassen van geld
Hiertoe geldt een gedagtekende en ondertekende verklaring op eer waarin de inschrijver stelt niet te zijn veroordeeld voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude en witwassen van geld.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nvt
nvt
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De technische bekwaamheid dient bewezen te worden aan de hand van een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De leveringen worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven of medeondertekend of in geval van leveringen voor een particuliere afnemer door attesten van de afnemer of bij ontstentenis eenvoudigweg door een verklaring van de leverancier
minimum 3 referenties
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/03/2017 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 27/03/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De aanvragen tot toesturen van de aanbestedingsdocumenten (bestek met offerteformulier) dienen schriftelijk te gebeuren, via e-mail en gericht aan marie_christine.warlop@west-vlaanderen.be van het provinciebestuur West-Vlaanderen met opgave van de volledige identiteit van de aanvrager. Het bestek en plan worden digitaal toegestuurd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/02/2017

Annonces similaires du BDA :