Gemeentebestuur Zuienkerke

Onderhoud en herstellingswerken aan diverse landbouwwegen dienstjaar 2016


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Zuienkerke
Kerkstraat 17, BE-8377 Zuienkerke
Contact: Ureel Arne Marcel
Tel: +32 59561010 E-mail: arne.ureel@plantec.be
Internet adres(sen): http://www.zuienkerke.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
onderhoud en herstellingswerken aan diverse landbouwwegen dienstjaar 2016
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brouwerijstraat, Verloren Hooistraat, Copsweg en Molenweg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat onderhouds- en herstellingswerken aan diverse landbouwwegen:
- affrezen van asfaltverharding
- aanleg van scheurremmende lagen bij bitumineuze overlagingen
- aanleg van kws verharding
- aanleg van wegverbreding in freesasfalt
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
volgens bepalingen in het bijzonder bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
volgens bepalingen in het bijzonder bestek
volgens bepalingen in het bijzonder bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 04/04/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 151.25 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Indien de kandidaat de aanbestedingsdocumenten wenst af te halen, neemt hij eerst telefonisch contact op het telefoonnummer 059/56 10 10. In het ander geval kan Plantec nv niet garanderen dat de aanbestedingsdocumenten ter beschikking zullen zijn.
De bescheiden kunnen mits contante betaling aan of voorafgaandelijke storting op rek. nr BIC KREDBEBB - IBAN BE83 4761 2380 3115 van het ontwerpbureau Plantec nv, Nieuwpoortsesteenweg 399 - 8400 Oostende, aangekocht worden tegen volgende voor-waarden:
Bijzonder bestek, plannen, opmetingsstaat, inschrijvingsbiljet
CD-rom met volgende bestanden: zie punt 2) digitale versie.
1) papieren versie
Bijzonder bestek, plannen, opmetingsstaat, inschrijvingsbiljet (incl. digitale versie) totaal (incl. BTW): 151,25 Euro
2) digitale versie
CD-rom met volgende bestanden:
- bijzonder bestek in pdf-formaat;
- plannen in pdf-formaat;
- inschrijvingsbiljet in pdf-formaat;
- opmetingsstaat in xls-formaat.
totaal (incl. BTW): 114,95 Euro
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 05/04/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 05/04/2017 - 11:00
Plaats: gemeenteraadzaal van het gemeentehuis van Zuienkerke
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/02/2017

Annonces similaires du BDA :