Stad Torhout

Masterplan technische dienst - fase 1 infrastructuurwerken en technieken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Torhout
Aartrijkestraat 11/B, BE-8820 Torhout
Contact: Mevrouw Evy Bouckaert
Tel: +32 50221139 Fax: +32 50220580 E-mail: evy.bouckaert@torhout.be
Internet adres(sen): www.torhout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Masterplan technische dienst - fase 1 infrastructuurwerken en technieken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: technische dienst uitvoering, Oude Gentweg 43 te 8820 Torhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat de aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel en herstellen van de bovenbouw op de site van de technische dienst.
De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken:
- aanleg van een gescheiden rioleringsstelsel
- plaatsen van een pompput
- opbraak van bestaande verhardingen
- algemeen droog grondverzet
- aanleggen van een magerbetonfundering en steenslagfundering
- leveren en plaatsen van muurtjes met stapelblokken
- leveren en plaatsen van overkapping voor zoutopslag
- heraanleg van verharding in asfalt, steenslag en beton
- leveren en plaatsen van kantstroken
- maken van gasaansluiting
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te vinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* Omdat de volgende documenten voor de aanbestedende overheid niet kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen zoals bedoeld in artikel 60 § 1 moeten bovenop de impliciete verklaring op erewoord deze documenten bij de offerte worden gevoegd:
Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document, niet ouder dan 6 maanden op de uiterste datum van indiening van de offertes, zowel op naam van de vennootschap als op naam van de vertegenwoordiger, uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
Daarnaast zal de aanbestedende overheid zich ervan verzekeren dat de inschrijver:
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- zich niet in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen opvorderbaar in het kader van de kwalitatieve selectie.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
niet van toepassing
niet van toepassing
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver beschikt over de vereiste erkenning.
vereiste erkenning
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/4/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 145.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 48,40
De bescheiden (*) die in het bijzonder op de aanneming toepasselijk zijn kunnen op volgende adressen ingezien worden: op het kantoor van de ontwerper, ontwerpbureau Plantec nv, Nieuwpoortsesteenweg 399 - 8400 Oostende
tel. 059/56.10.10 - fax 059/56.10.11 - e-mail: info@plantec.be
Openingsuren: kantoor van het ontwerpbureau: alle werkdagen van 10 tot 12u en van 13 tot 16u
Indien de kandidaat de aanbestedingsdocumenten wenst af te halen, neemt hij eerst telefonisch contact op het telefoonnummer 059/56 10 10. In het ander geval kan Plantec nv
niet garanderen dat de aanbestedingsdocumenten ter beschikking zullen zijn.
(*) De bescheiden kunnen mits contante betaling aan of voorafgaandelijke storting op rek. nr BIC KREDBEBB - IBAN BE83 4761 2380 3115 van het ontwerpbureau Plantec nv, Nieuwpoortsesteenweg 399 - 8400 Oostende, aangekocht worden tegen volgende voorwaarden:
1) papieren versie (incl. digitale versie):
Bijzonder bestek, plannen, opmetingsstaat, inschrijvingsbiljet, CD-rom met volgende bestanden: zie punt 2) digitale versie.
Kostprijs: 160,00 euro + 21% btw 33,60 euro
Totaal: 193,60 Euro
2) digitale versie: CD-rom met volgende bestanden:
- bijzonder bestek in pdf-formaat;
- plannen in pdf-formaat;
- inschrijvingsbiljet in pdf-formaat;
- opmetingsstaat in xls-formaat.
Kostprijs: 120,00 euro + 21% btw 25,20 euro
Totaal: 145,20 euro
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 5/4/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 5/4/2017 - 09:00
Plaats: stadskantoor, Aartrijkestraat 11B te 8820 Torhout
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/2/2017

Annonces similaires du BDA :