Gemeente Lanaken

Lanaken - Gemeentehuis : aanpassing onthaal - ruwbouw & afwerking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Lanaken
Jan Rosierlaan 1, BE-3620 Lanaken
Contact: Mevrouw Mady Beckers
Tel: +32 89730739 Fax: +32 89722487 E-mail: mady.beckers@lanaken.be
Internet adres(sen): www.lanaken.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Lanaken - Gemeentehuis : aanpassing onthaal - ruwbouw & afwerking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentehuis Lanaken, Jan Rosierlaan 1 te 3620 Lanaken
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lanaken - Gemeentehuis : aanpassing onthaal - ruwbouw & afwerking
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Indien van toepassing, een attest overgemaakt door het RSVZ waaruit blijkt dat de kandidaat of inschrijver voldaan heeft aan de betaling van zijn bijdragen inzake sociale zekerheid van de zelfstandigen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De recentste jaarrekeningen (laatste 2 jaren) of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Bewijs van de gevraagde erkenning D5 (klasse 2).
Klasse 2.
Vereiste erkenning: D5 (Timmerwerk, houten spanten en trappen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/4/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 30.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 10,00
Het bestek kan bekomen worden door storting van de aankoopprijs van het bestek inclusief de verzendingskosten op bankrekening BE45 0910 0048 1389 (BIC code GKCCBEBB) of door afhaling van het bestek op het Gemeentehuis (tijdens de openingsuren - enkel in de voormiddag van maandag t/m vrijdag) tegen contante betaling van de aankoopprijs van het bestek.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/4/2017 - 15:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 10/4/2017 - 15:00
Plaats: Gemeentehuis, schepenlokaal, eerste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Voorafgaand aan het plaatsbezoek dient de inschrijver een afspraak te maken met leidend ambtenaar mevr. Sofie Merckx op telefoon nr. 089/71 91 51 of middels e-mail : sofie.merckx@lanaken.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/2/2017

Annonces similaires du BDA :