AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Haviland intercommunale IgSv
Brusselsesteenweg 617, BE-1731 Zellik
Contact: Jeroen Wouters
Tel: +32 24671107 Fax: +32 24664981 E-mail: jeroen.wouters@haviland.be
Internet adres(sen): www.haviland.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
"BOUWEN van een GEMEENTELIJKE FEESTZAAL en OMGEVINGSWERKEN, Dorp 40 te 1745 Mazenzele (Opwijk)"
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dorp 40 te 1745 Mazenzele (Opwijk)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
"BOUWEN van een GEMEENTELIJKE FEESTZAAL en OMGEVINGSWERKEN, Dorp 40 te 1745 Mazenzele (Opwijk)"
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De financiële en economische draagkracht van de inschrijver moet worden aangetoond door de volgende referentie:
1° Door een bankverklaring opgesteld in overeenstemming met het model vervat in bijlage.
Indien de kandidaat of inschrijver om redenen die hij moet verantwoorden, niet in staat is de gevraagde referenties over te leggen, kan hij zijn economische en financiële draagkracht aantonen met andere documenten die de aanbestedende overheid geschikt acht.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van werken die de afgelopen drie jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Eén referentie van een soortgelijke (vergelijkbaar qua bouwkost) openbare opdracht gestaafd met attest van goede uitvoering.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/4/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 150.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Verzendkosten : EUR 25,00
Voorwaarden tot verkrijgen en wijze van betaling:
De documenten worden gratis ter beschikking gesteld in de 3P Cloud. http://cloud.3p.eu/Downloads/1/136/KU/2017
De documenten kunnen ook worden afgehaald bij Haviland Intercommunale igsv tijdens de kantooruren, ten vroegste (6) kalenderdagen na betaling van hierboven vermelde kostprijs - inclusief BTW, uitsluitend met cash geld en mits opgave van BTW nummer. De bijhorende factuur zal onmiddellijk worden opgemaakt.
De documenten kunnen ook samen met de bijhorende factuur worden opgestuurd binnen de zes (6) kalenderdagen na ontvangst van het schriftelijk verzoek en van de betaling via overschrijving op rekeningnummer 091-0006328-52 van de hierboven vermelde kostprijs + verzending - inclusief BTW en verzendkosten. Dit schriftelijke verzoek moet naast naam en adres ook de BTW nummer van de verzoekende vermelden. Indien op het schriftelijke verzoek niet alle gevraagde gegevens zijn vermeld en zolang de som niet op de rekening van Haviland is geboekt, zal er geen bestek worden opgestuurd. Mochten alle vereiste gegevens niet meegedeeld zijn op de tiende (10) kalenderdag voorafgaand aan de dag van het openen van de offertes, zal het eventueel overgemaakte bedrag aan Haviland toekomen als forfaitaire vergoeding voor het bijkomende administratief werk.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/4/2017 - 11:00
Plaats: Brusselsesteenweg 617 te 1731 Zellik, Vergaderzaal 2 gelijkvloers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Door het feit dat hij zijn offerte indient, erkent de inschrijver dat hij ter plaatse is geweest en zich op de hoogte heeft gesteld van de bestaande toestand van de bouwplaats, de ligging, de omgeving en de toegangswegen. Hierdoor wordt de inschrijver geacht zich volledig rekenschap te hebben gegeven van de omvang van de aanneming en de moeilijkheidsgraad van de uit te voeren werken, m.b.t. :
- de algemene coördinatie van de werken;
- de inrichting van de bouwplaats;
- de gemeentelijke voorschriften en nutsleidingen;
- de noodzakelijke veiligheidsvoorzieningen op de werf;
- de mogelijkheden tot de aanvoer en het stockeren van bouwmaterialen;
- het plaatsen van stellingen;
- de opstelling van aangepast materieel (graafmachines, kranen, .);
- de voorafgaande sloopwerken;
- de fasering;
- de gebeurlijke aanbouw tegen en de bijhorende afwerkingen van scheidingsmuren of bestaande constructies,..
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/2/2017