Tmvw Servicelijnen

AF-8810-15-002 BIS: Bouwen van een sportsite te Lichtervelde


KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Dupont Laurent
Tel: +09 2410679 E-mail: aankoop@farys.be
Internet adres(sen):
https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=258714
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-8810-15-002 BIS: Bouwen van een sportsite te Lichtervelde
II.1.2. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De gemeente Lichtervelde wenst haar sportmogelijkheden, gelegen op de site Zandstraat 15, 8810 Lichtervelde, uit te breiden met een gebouw voor een nieuwe judozaal met cafetaria, kleedkamers voor voetbalterreinen B en C en met uitbreiding van een polyvalente zaal. Daarnaast dienen ook het verplaatsen van voetbalveld B en de aanleg van polyvalente buitensportveldjes te worden voorzien, alsook de aanleg van onderhoudsvriendelijke groenzones, grasperken en bomen. Deze opdracht wordt opgedeeld in verschillende deelopdrachten.
Onderhavige deelopdracht wordt opgedeeld in zeven percelen:
 Perceel 1: ruwbouw & afwerking
 Perceel 2: HVAC & sanitair
 Perceel 3: elektriciteit
 Perceel 4: aanleg tennisterreinen
 Perceel 5: aanleg duiveltjesveld, petanqueterreinen en verharding
 Perceel 6: rioleringswerken en verharding skate- en speelzone
 Perceel 7: aanleg nieuw voetbalveld en groenzone met infiltratiezone
en wordt uitgebreid beschreven in Deel 3 - Technische bepalingen van dit bestek.
De inschrijver kan voor één of meerdere percelen inschrijven. Indien meerdere percelen aan één aannemer worden gegund, zal dit met het oog op de uitvoering als één opdracht worden beschouwd.
De zeven percelen worden gecoördineerd uitgevoerd maar de vooropgestelde maximale uitvoeringstermijn bedraagt voor deze opdracht (de 7 percelen samen) 370 werkdagen.
Vermoedelijke startdatum: begin september 2017.
Per perceel worden volgende maximale uitvoeringstermijnen vooropgesteld:
- Perceel 1 ruwbouw & afwerking: 315 werkdagen
- Perceel 2 HVAC & sanitair: 220 werkdagen
- Perceel 3 elektriciteit: 220 werkdagen
- Perceel 4 aanleg tennisterreinen: 90 werkdagen
- Perceel 5 aanleg duiveltjesveld, petanqueterreinen en verharding: 90 werkdagen
- Perceel 6 rioleringswerken en verharding skate- en speelzone: 130 werkdagen
- Perceel 7 aanleg nieuw voetbalveld en groenzone met infiltratiezone: 55 werkdagen
De aannemer voegt bij zijn offerte een gedetailleerde planning met daaruit voortvloeiend de bijhorende uitvoeringstermijn.
Volgende fasering van de werken zal door de inschrijver opgenomen worden in zijn planning:
- september 2017: start van de afbraak kleedkamers & bestaande voetbalkantine, aanleg duiveltjesterrein & omgevingswerken en start ruwbouw gebouw
- oktober 2017: start aanleg nieuwe tennisterreinen
- december 2017: einde aanleg nieuwe tennisterreinen
- september 2018: start omgevingswerken gebouw
- december 2018: einde werken gebouw
- januari 2019: start afbraak bestaande judolokalen en einde omgevingsaanleg gebouw
- maart 2019: start aanleg voetbalterrein B
- april 2016: einde der werken
De uitvoeringstermijn mag in geen geval de bovenvermelde maximale uitvoeringstermijn overschrijden.
De planning zoals opgegeven door de inschrijver is bindend.
Er is een verplicht plaatsbezoek en zal doorgaan na afspraak, gelieve hiervoor contact op te nemen met mevr. Karin Van Eygen (tel. 0486/62 26 75 of per e-mail: karin.vaneygen@farys.be).
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE
Openbaar.
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. GECORRIGEERDE OF TOEGEVOEGDE INFORMATIE:
- Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie.
- In de oorspronkelijke aankondiging
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten (behalve voor een DAS) of een beschrijvend document Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten Datum:
In plaats van: 24/02/2017 - 16:00
Te lezen: 10/03/2017 - 16:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen Datum:
In plaats van: 03/03/2017 - 14:00
Te lezen: 17/03/2017 - 14:00
VI.3.4. Te corrigeren datums in de oorspronkelijke aankondiging:
Plek waar de datum gewijzigd moet worden: IV.3.8) Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend Datum:
In plaats van: 03/03/2017 - 14:00
Te lezen: 17/03/2017 - 14:00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/02/2017

Annonces similaires du BDA :