AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Asset Management
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Asset Management
Dhr. Bart Van Eygen
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
A0123016 & V0123002 - Nevele, Aanpassen constructie Fijnrooster, verdeelconstructie, anoxisch- en beluchtingsbekken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Nevele
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
A0123016-V0123002 - Aanpassen constructie Fijnrooster, verdeelconstructie, anoxisch- en beluchtingsbekken
BOUWKUNDE, ELEKTROMECHANICA EN ELEKTRICITEIT
Voorwerp van de opdracht en uit te voeren werken
- Tijdelijke werfinstallatie en nutsvoorzieningen
- Tijdelijk voorzieningen afsluiten influentkanaal naar fijnrooster
- Afbraakwerken betonconstructie fijnrooster
- Afbraakwerken verdeelconstructie
- Afbraakwerken aan anoxisch- en beluchtingsbekken
- Recupereren fijnrooster
- Bouwen nieuw kanaal voor fijnrooster
- Inzetten van pompen voor overpompen influentwater
- Tijdelijke voorzieningen voor uit te voeren werken
- Aanpassingen betonconstructie voor grof rooster
- Plaatsen nieuwe fijn- en grofrooster incl. roostergoedafvoer
- Plaatsen nieuwe mixers in anoxisch bekken
- Plaatsen nieuwe recirculatiepompen
- Elektrische werken : aanpassen kringen Fijnrooster, roostergoedpers, mixers anaerobie, bekabeling, voorzieningen extra instrumentatie
- Bronbemaling ter plaatse van werken t.b.v. verdeelconstructie
- Grondwerken voor tijdelijke overpompen water van beluchtingsbekken naar nabezinktanks
- Grondwerken voor maken van sleuven
- Aanvullen sleuven
- Aanvullingen met teelaarde
- Zaaien gras
- Opleveren
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie V of L, klasse 1.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/03/2017 - 11:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/03/2017 - 11:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn :
Alle datums hieronder opgegeven starten vanaf datum bestelbon tenzij nader gespecifieerd! Bijzondere aandacht wordt erop gevestigd dat de bestelling zal plaats vinden binnen de 10 werkdagen na datum aanbesteding. De aannemer zal er rekening mee houden dat de start van de planning, zie bijlage aanvangt 10 dagen na datum bestelbon. Het tijdig kunnen starten van de werken is een bindende voorwaarde voor de toekenning van deze opdracht. De aannemer zal binnen de 48u na toewijzing schriftelijk bevestigen te kunnen voldoen aan de planning. Bij ontstentenis hiervan heeft Aquafin het recht de opdracht aan de volgende laagste bieder toe te kennen en dit zonder schadevergoeding te moeten betalen aan de laagste inschrijver.
- 7 kalenderdagen voor indienen TF's en planning
- 7 kalenderdagen voor maken van proefsleuven en opmetingen ter voorbereiding
- 7 kalenderdagen voor het indienen ter goedkeuring van uitvoeringsplannen
- 7 kalenderdagen voor start van de werken op het terrein
- 168 kalenderdagen voor de uitvoering van de werken op het terrein vanaf start van de werken op het terrein, zie planning in bijlage
- Oplevering en indienen as-built dossier: 182 kalenderdagen na datum bestelbon
- 15 kalenderdagen voor elektrische installaties en besturingsregelingen te begrijpen in de 168 kalenderdagen hierboven vermeld
Het bestek is gratis te downloaden via de website van Aquafin onder het luik 'Opdrachten voor technische partners' met een link naar het e-tendering platform en kan mits expliciete aanvraag via asadmin@aquafin.be en met duidelijke vermelding van de contactgegevens (naam en adres) op elektronische drager aangevraagd worden.
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Verplicht plaatsbezoek op 8/03/2017 van 10u00 tot 11u30, na afspraak met Dhr. Ernest Gils, GSM 0473224420.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/02/2017