AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Keerbergen
Gemeenteplein 10, BE-3140 Keerbergen
Contact: Arcadis Belgium nv
Barbara Vermeiren
Tel: +32 33286244 E-mail: barbara.vermeiren@arcadis.com
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=263844
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Riolering- en fietspadendossier Putsebaan, Oude Putsebaan en Schrieksebaan - Keerbergen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Riolerings- en fietspadendossier Putsebaan, Schrieksebaan en Oude Putsebaan - Gemeente Keerbergen. De opdracht omvat in hoofdzaak:
-Uitvoeren van topografische verrichtingen.
-opbreken van verhardingen en hun funderingen.
-opbreken van riolering.
-grondwerken voor aanleg nieuwe rijweg.
-aanleggen van riolering en bouwen van inspectieputtn miv. grondwerken.
-bouwen van 3 overstortconstructies.
-bouwen van 1 uitstroomconstructie.
-aanleggen van weggoten en trottoirbanden.
-plaatsen van straatkolken en aansluitingen.
-aanleg van funderingen.
-rijweg in asfalt en fietssugestiestroken in beton (Putsebaan Bakestraat tot huisnr. 42).
-rijweg in asfalt en aanliggende fietspaden in beton (Putsebaan, Oude Putsebaan, Schrieksebaan).
-plateaus in gefigureerd beton - uitzicht klinkers
-heraanleg voetpaden en opritten.
-realiseren van aansluitingen van huisriolen.
-werfsignalisatie.
-plaatsen van verkeerslichten.
-plantklaar maken van groenbermen (aanplantingen kruidachtige gewassen en bomen niet in deze aanneming).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: C
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 05/04/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 40.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtsdocumenten kunnen mits voorafgaandelijke storting van ?40 (incl. 21% BTW) op het rekeningnummer IBAN BE94 2200 6092 3514 van het studiebureau ARCADIS Belgium nv worden aangekocht op CD-rom. Afgedrukte plannen kunnen mits bijkomende storting van ?150 (incl. 21% BTW) op het zelfde rekeningnummer aangekocht worden.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
06/04/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
06/04/2017 - 11:00
Plaats: De opening van de offertes vindt plaats op 06 april 2017 om 11:00 uur ten overstaan van het college van burgemeester en schepenen van de gemeente Keerbergen en ten gemeentehuizen van Keerbergen.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Het betreft een publieke zitting
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/02/2017