AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Scholengroep Arkorum vzw
kattenstraat 33, BE-8800 Roeselare
Contact: Berkein Griet Friede Lia Mia
Tel: +32 51267367 E-mail: projekt-team@pandora.be
Internet adres(sen): www.arkorum.net
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
vernieuwen van ramen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vrije basisschool voor Buitengewoon Onderwijs De Hagewinde, Vikingstraat 37 - roeselare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
vernieuwen van ramen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
kopie van inschrijving in beroeps of handelsregister
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
volgens algemene uitvoeringsregels overheidsopdracten (zie opdracht bestek)
1. RSZ-attest van het voorlaatste kwartaal dat de aanneming vooraf gaat, waaruit blijkt dat de inschrijver heeft voldaan aan de voorschriften inzake bijdragen aan de sociale zekerheid.
2. Fiscaal attest waaruit blijkt dat de inschrijver voldoet aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
kopie van inschrijving op lijst van erkende aannemers met vermelding van categorie en klasse
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D14
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/03/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 65.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: storting op rekn° iban be04 0682 2925 0231 op naam van projekt-team met vermelding de Hagewinde - ramen. gelieve ook het btw-nummer te vermelden en het architectenbureau per mail op de hoogte te brengen van uw overschrijving + bewijs van betaling
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/03/2017 - 10:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/02/2017