Architectenbureau Favril Bvba

Bouwen van 24 Assistentiewoningen Lot 11 Leuningen en Borstweringen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Architectenbureau FAVRIL bvba
Heidelbergstraat 18A app 0001, BE-8210 Loppem
Contact: Favril Jan Karel
Tel: +32 50388178 E-mail: jan@architectenbureaufavril.be
Internet adres(sen): www.architectenbureaufavril.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van 24 Assistentiewoningen Lot 11 Leuningen en Borstweringen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Lot 11 : LEUNINGEN EN BORSTWERINGEN
Opdracht : Bouwen van 24 assistentiewoningen
Bouwheer : vzw Bejaardenzorg KEI - De Wittelaan 1 - 8670 Oostduinkerke
Bouwplaats : Ter Duinenlaan 30 - 8670 Koksijde
Wijze gunning : open offerteaanvraag
Uitvoeringstermijn : 30 werkdagen
Aanvangsdatum der werken : nog verder te bepalen
Categorie : D
Klasse : 4
Datum indienen offerte : 23 / 03 / 2017 om 10u.
Het volledige dossier met inschrijvingsbiljet kan worden bekomen bij de architekt.
De aankoopprijs van de bescheiden van bedoelde aanneming bedraagt :
100,-. euro + 21% BTW voor de digitale versie
200,-. Euro zijnde inclusief verzendingskosten + 21% BTW voor de afgedrukte versie.
De bescheiden zijn te bekomen mits storting van deze som op rekeningnummer :476-2088881-78 (KBC) van Favril Jan - architect of deze het opzenden van een gebareerde cheque op naam
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/03/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: 100,-. euro + 21% BTW voor de digitale versie
200,-. Euro zijnde inclusief verzendingskosten + 21% BTW voor de afgedrukte versie.
De bescheiden zijn te bekomen mits storting van deze som op rekeningnummer :476-2088881-78 (KBC) van Favril Jan - architect of deze het opzenden van een gebareerde cheque op naam
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/03/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 23/03/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/02/2017

Annonces similaires du BDA :