AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Oostende
Vindictivelaan 1, BE-8400 Oostende
Contact: Mevrouw Anja Gregorius
Tel: +32 59805500 Fax: +32 59512909 E-mail: anja.gregorius@oostende.be
Internet adres(sen): www.oostende.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor buitengewone herstellings- en/of vernieuwingswerken aan het wegennet van de stad Oostende voor de duur van maximum 1 jaar
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diverse locaties op het grondgebied van de stad Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht omvat het sluiten van een raamovereenkomst met 1 opdrachtnemer.
Om de opdrachtdocumenten te kunnen downloaden wordt u gevraagd een e-mailadres op te geven. Op dit e-mailadres zal alle eventuele communicatie gevoerd worden tijdens de gunningsprocedure, zoals daar zijn de eventuele vragen en antwoorden, ontbrekende pagina's of documenten,. Het is in uw belang dat u de opdrachtdocumenten via de link vermeld in het publicatiebericht downloadt en een geldig e-mailadres opgeeft.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De te gunnen inschrijver zal per e-mail worden uitgenodigd de nodige attesten/bewijzen van bovenstaande impliciete verklaring op erewoord in te dienen binnen een termijn van 30 kalenderdagen na datum van de uitnodigingsmail, zodat de aanbestedende overheid tot verificatie van de verklaring kan overgaan.
In toepassing van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 hoeft de Belgische inschrijver geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden, geen rsz-attest en geen attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen toe te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Nihil
Nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Het voorleggen van tenminste 3 referenties binnen de laatste vijf jaar van gelijkaardige opdrachten.
Onverminderd de bepalingen van de erkenningswetgeving waarbij de inschrijver, op het moment van de gunningsbeslissing, moet aantonen te voldoen aan de voorwaarden tot erkenning zowel naar de aard als naar de omvang, zal de inschrijver verplichtend drie tevredenheidsattesten bijvoegen, ondertekend door de leidend ambtenaar of de projectverantwoordelijke van het opdrachtgevend bestuur (met opgave van het telefoonnummer van deze persoon) waaruit blijkt dat hij tot tevredenheid van de opdrachtgever, als effectieve uitvoerder van de opdracht, in de loop van de laatste 5 jaar voorafgaand aan de datum van de indiening van de offertes werken heeft uitgevoerd die betrekking hebben op opdrachten in het kader van een raamovereenkomst op afroep of een open overeenkomst op afroep met betrekking tot wegeniswerken in het algemeen met een minimum aannemingsbedrag van 600.000,00 euro (excl. btw) op jaarbasis. Deze attesten zijn nodig om aan te tonen dat de inschrijver kan inspelen op capaciteitsverschillen die op voorhand niet gekend zijn.
Deze attesten moeten verplichtend vermelden:
- identificatie van de opdrachtgever;
- naam en functie van de verantwoordelijke afgevaardigde van de opdrachtgever;
- aard van de werken;
- uitvoeringsbedrag;
- uitvoeringsperiode;
- plaats van uitvoering.
De minimumeisen zitten vervat in voorgaande omschrijving.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 4/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
U kan de opdrachtdocumenten gratis verkrijgen op de link http://cloud.3p.eu/Downloads/1/3207/3T/2017
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
5/4/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
5/4/2017 - 10:00
Plaats: Stadhuis - Gemeenteraadszaal, Vindictivelaan 1 te 8400 Oostende
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/2/2017