AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: Sofie Hoogerwerf
E-mail: sofie.hoogerwerf@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=263282
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
AF-1830-16-005 Overeenkomst voor het leveren van dranken in complex Bosveld en optioneel in het gemeentelijk tenniscomplex te Machelen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Machelen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft een overeenkomst voor het leveren van dranken in het Bosveldcomplex gelegen aan de Stadionstraat en de Heirbaan te Machelen. Binnen dit complex worden volgende leveringspunten onderscheiden:
- kantine nieuw voetbal/atletiekstadion
- evenementenzaal
- polyvalente zaal
Optioneel kan de opdracht worden uitgebreid met de levering van dranken in de nieuwe kantine van het gemeentelijk tenniscomplex, gelegen aan de Stadionstraat en de Heirbaan, waarvan de bouw in 2017 start. Er wordt naar gestreefd om dit gebouw per april 2018 in gebruik te nemen. De leverancier staat in voor de leveringen vanaf het moment dat de nieuwe kantine in gebruik wordt genomen.
De opdrachtgever staat in voor de inrichting, de basistechnieken (incl. verlichting en wachtleidingen voor toog- en koelinstallaties) en het meubilair.
De leverancier staat in voor het installeren van de nodige tooginstallaties (tap-, koel- en afwasinstallaties) op elk van de leveringspunten.
Het nodige onderhoud en/of de herstelling van de tooginstallaties die de leverancier zelf heeft geïnstalleerd in de verschillende leveringspunten zijn ten laste van de leverancier.
De opdrachtnemer bekomt het exclusief leveringsrecht voor dranken op deze locatie en zet daar een jaarlijkse vergoeding tegenover.
De overeenkomst wordt afgesloten voor een periode van 4 jaar. Er wordt beoogd de drankenleveringen te laten starten per 1 september 2017. Het optioneel gedeelte m.b.t. de kantine van het tenniscomplex start vermoedelijk van 1 april 2018.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zoals bepaald in art. 61 van het KB van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Tevredenheidsattesten
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen dient de inschrijver relevante referenties bij zijn inschrijving te voegen. Hieruit moet blijken dat de inschrijver in de loop van de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offerte gelijkaardige opdrachten heeft uitgevoerd tot tevredenheid van de opdrachtgever.
Minstens twee relevante referenties voor het leveren van dranken, telkens voor minimaal ? 30 000/jaar.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Inschrijvingsprijs, Weging: 60
Criterium 2: De technische kwaliteit van de aanbieding , Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 18/04/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
19/04/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
19/04/2017 - 14:00
Plaats: Stropstraat 1, 9000 Gent
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De offertes dienen bij de voorzitter van de opening toe te komen vóór hij de zitting geopend verklaart zoals bepaald in art. 90§2 van het KB van 15 juli 2011.
Een afschrift van het proces-verbaal van de openingszitting kan bekomen worden na aanvraag per mail op aankoop@farys.be
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor inlichtingen m.b.t. de procedure kunnen de inschrijvers terecht bij Sofie Hoogerwerf (09 241 06 49, sofie.hoogerwerf@farys.be) of bij Fanny Pynckel (09 242 57 97, fanny.pynckel@farys.be).
Eventuele vragen die gedurende deze procedure ontstaan, dienen uitsluitend schriftelijk te worden gesteld aan FARYS|TMVW, per e-mail (aankoop@farys.be).
OPGELET: De opdrachtdocumenten zijn kosteloos te verkrijgen op eenvoudig aanvraag op volgend e-mailadres: aankoop@farys.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/02/2017