AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Oudenaarde
Tussenmuren 17, BE-9700 Oudenaarde
Contact: De heer Eddy Surmont
Tel: +32 55335136 Fax: +32 55301345 E-mail: eddy.surmont@oudenaarde.be
Internet adres(sen): www.oudenaarde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Maaien met opvang wegbermen - grachtbermen 2017-2018-2019
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Maaien met opvang van wegbermen en grachtbermen dienstjaar 2017, mogelijks verlengbaar 2018 en 2019. De uitvoering van de opdracht is afhankelijk van het plaatsen van gedeeltelijke bestellingen op afroep door het bestuur, uiterlijk tot 1 jaar na de betekening van de gunning.
De uitvoering van de dienst dient plaats te vinden binnen het maximum aantal kalenderdagen zoals aangegeven in de tabel der maaibeurten. Hierbij dienen de periodes aangegeven in de maandstaten strikt nageleefd, zoniet kan de voorziene vertragingsboete worden toegepast. De uitvoering start vanaf 01 mei 2017.
De diensten dienen uitgevoerd te worden op de plaatsen door het opdrachtgevend bestuur aan te duiden binnen de grenzen van de gemeente volgens de tabel der maaibeurten.
Plaats van dienstverlening : diverse locaties op het grondgebied van de Stad Oudenaarde.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver zijn rsz- en btw-attest niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar, deze dient gestaafd door het getuigschrift van goede uitvoering.
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/3/2017 - 16:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
30/3/2017 - 10:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
30/3/2017 - 10:15
Plaats: Stad Oudenaarde, Tussenmuren 17 te 9700 Oudenaarde (de elektronische opening van de offertes heeft plaats op de 3de verdieping)
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/2/2017