Stad Hamont-achel

INRICHTEN STADSPARK HAMONT-ACHEL


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Hamont-Achel
Stad 40, BE-3930 Hamont-Achel
Contact: De heer Tim Schonkeren
Tel: +32 11510615 Fax: +32 11447237 E-mail: tschonkeren@hamont-achel.be
Internet adres(sen): www.hamont-achel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
INRICHTEN STADSPARK HAMONT-ACHEL
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Stadspark, Sleutjes
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Inrichten stadspark Hamont-Achel
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1. Uittrekse uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast. De Belgische inschrijvers dienen dit aan te vragen bij de FOD Justitie - Directoraat-generaal - Rechterlijke organisatie - Centraal strafregister - e-adres: cjc-csr@just.fgov.be
2. Voord de Belgische inschrijvers zal de aanbestenden overheid zelf nagaan of ze niet in staat van faillisement of vereffening verkeren, of ze geen aangifte van faillissement hebben gedaan en of er geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie tegen hen aanhangig is. Inschrijvers van een andere nationaliteit dienen deze documenten bij hun offerte te voegen.
3. In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dienen de Belgische inschrijvers geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Inschrijvers van een andere nationaliteit dienen bij hun offerte een attest te voegen waaruit blijkt dat ze in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
4. In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moeten de inschrijvers bij hun offerte een attest voegen waaruit blijkt dat ze voldaan hebben aan hun beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd zijn. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode voor de uiterste datum voor de ontvangst van de offertes, al naargelang.
De Belgische inschrijvers moeten dit niet bijvoegen. De aanbestedende overheid zal dit zelf opvragen. Inschrijvers van een andere nationaliteit dienen bij hun offerte wel de nodige attesten te voegen.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 29/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 150.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De bescheiden betreffende onderhavige opdracht liggen alle werkdagen ter inzage van de inschrijvers in de burelen van de ontwerper:
HOSBUR bvba, Diestsestraat 175 - 3270 Scherpenheuvel
De documenten betreffen alle toepasselijke bestekken en plannen.
De documenten kunnen mits contante betaling of mits voorafgaandelijke storting op het rekeningnummer BE67 7340 2657 6187 van de ontwerper worden aangekocht aan volgende voorwaarden:
Prijs dossier: 150,00 euro incl. BTW
De documenten dienen als één geheel te worden aangekocht.
Bijkomende inlichtingen betreffende het project zijn te bekomen bij de bovenvermelde ontwerper.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 30/3/2017 - 16:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 30/3/2017 - 16:00
Plaats: Stadhuis, Stad 40, 3930 Hamont-Achel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/2/2017

Annonces similaires du BDA :