AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Kortrijk
Grote Markt 54, BE-8500 Kortrijk
Contact: Mevrouw Els Clarysse
Tel: +32 56278247 E-mail: els.clarysse@kortrijk.be
Internet adres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
B.O.D. Onderhoud groenzons 2017
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: op verschillende locaties in Kortrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De dienst omvatten:
- scheren van hagen
- manuele onkruidbestrijding
- net en proper houden van groenzones,.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 43 van het koninklijk besluit van 8 januari 1996 betreffende de overheidsopdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten en de concessies voor openbare werken.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
nihil
nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
referentielijst'werken op openbaar domein':
Geef jullie ervaring van werken op openbaar domein van de afgelopen 3 jaar.
Gemeente, omschrijving van de werken, contactpersoon, contactgegevens.
nihil
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 30
Criterium 2: Kwaliteitscontrole en communicatie, Weging: 20
Criterium 3: Materieel ter beschikking voor deze opdracht, Weging: 10
Criterium 4: Veiligheid op de werf, Weging: 10
Criterium 5: afstand hoofdzetel, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek
De invulformulieren en bestek kunnen gratis digitaal bekomen worden via de website e-notification (https://enot.publicprocurement.be).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
18/4/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
18/4/2017 - 09:00
Plaats: beheer openbaar domein, Grote Markt 54 te 8500 Kortrijk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 21/2/2017