AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
De Lijn - Techniek
Motstraat 20, BE-2800 Mechelen
Contact: Goossens Nathalie
E-mail: Nathalie.Goossens@delijn.be
Internet adres(sen): www.delijn.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Beheer en onderhoud van de technische installaties van het Lijnhuis
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Oproep kandidaatstellingen:
Beheer en onderhoud van de technische installaties van het Lijnhuis.
Het betreft een raamovereenkomst voor vier jaar.
Het dossier wordt opgesplitst in verschillende onderdelen:
1. HVAC installatie: Hieronder vallen alle installaties met betrekking tot de verwarming, koeling en ventilatie van het Lijnhuis.
2. Elektriciteit en verlichting: Hieronder vallen alle installaties met betrekking tot de verdeling van de elektriciteit, alsook de voorziening van noodstroom bij onderbrekingen van het commercieel net. De verlichting, nood- en evacuatieverlichting in het Lijnhuis zijn aan dit onderdeel toegevoegd.
3. Sanitair: Dit onderdeel bevat alle installaties en systemen die enerzijds water verbruiken en/of verdelen en anderzijds diverse waterstromen afvoeren.
4. Brand- en CO-beveiliging/bestrijding: In dit onderdeel worden zijn alle nodige en wettelijke beveiliging/bestrijdingsmiddelen en installaties met betrekking tot brand- en CO-gevaar in het kantoorgebouw gebundeld.
5. Overige installaties en systemen: Dit onderdeel heeft betrekking op alle andere technische installaties in het Lijnhuis die niet tot voorgaande onderdelen behoren, waaronder liften, poorten, slagbomen, toegangscontrole, .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie selectieleidraad
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie selectieleidraad
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie selectieleidraad
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/03/2017-10:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
29/03/2017-10:00
U dient de documenten opgesomd in III.2 in te dienen voor de deadline in IV.3.4.
De kandidatuur dient in een dubbele omslag:
- ofwel: per aangetekende zending verstuurd te worden. Gelieve in voorkomend geval duidelijk het referentienummer van de opdracht 'P&I-2016-mambv-128 + de vermelding 'KANDIDATUUR: VERTROUWELIJK!' op de enveloppe te noteren. Gelieve ook het emailadres van de contactpersoon die De Lijn mag contacteren voor bijkomende inlichtingen bij de enveloppe te voegen.
- ofwel: afgegeven te worden in een definitief gesloten omslag op de Centrale Diensten van VVM De Lijn, Dienst Inkoop tav Nathalie Goossens te Mechelen na afspraak. Vermeld duidelijk het referentienummer van de opdracht 'P&I-2016-mambv-128' op de enveloppe. Gelieve ook het emailadres van de contactpersoon die De Lijn mag contacteren voor bijkomende inlichtingen bij de enveloppe te voegen. Bij afgifte van de kandidaatstelling/offerte, dient de drager ervan om een ontvangstbevestiging te vragen, waarop duidelijk de datum en het uur van de ontvangst vermeld staan.
Het elektronisch indienen van de kandidaturen is niet toegestaan.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/02/2017