AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Hasselt
Groenplein 1, BE-3500 Hasselt
Tel: +32 11239011 E-mail: stadsbestuur@hasselt.be
Internet adres(sen): www.hasselt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Sociale economie - raamovereenkomst - onkruidbestrijding - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Grondgebied Hasselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Sociale economie - raamovereenkomst - onkruidbestrijding
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van het koninklijk besluit van 20 juli 2005 dient de Belgische inschrijver zijn rsz-attest niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing
Niet van toepassing.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Niet van toepassing.
Niet van toepassing.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Beschikbaar personeel en materieel, Weging: 30
Criterium 3: Kwaliteit manier van aanpak, Weging: 20
Criterium 4: Flexibiliteit naar werken bij hoogdringendheid, Weging: 10
Criterium : * Teneinde de verschillende offertes te kunnen vergelijken, dient de inschrijver bij de offerte duidelijke informatie te geven aangaande:
Criterium : * - aantallen, ervaring en kwalificaties van het personeel dat voor deze opdracht wordt ingezet (medewerkers én leidinggevenden)
Criterium : * - beschikbaar materieel dat voor deze opdracht wordt ingezet
Criterium : * - toelichting over de manier van werken, plan van aanpak, aantal personeelsleden per ploeg,.
Criterium : * - manier waarop flexibel kan ingespeeld worden op vragen van het stadsbestuur
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/3/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
13/3/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
* De toegang tot de opdracht wordt gereserveerd voor sociale werkplaatsen en sociale inschakelingsondernemingen.
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: * Afgeven van de inschrijving (persoonlijk, per koerier of per bode) kan:
Tijdens de officiële openingsuren, zie www.hasselt.be, op de Centrale Werkplaatsen, Hellebeemden 20, te 3500 Hasselt (bureau Marleen Konings of bij afwezigheid Brunild Sacré). Bewijs afgifte verplicht laten invullen (zie bijlage bewijs afgifte offerte).
*
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/2/2017