Tmvw Servicelijnen

Leveren, plaatsen en indienststellen van een luchtbevochtigingsinstallatie in het Concertgebouw Brugge


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
TMVW servicelijnen
Stropstraat 1, BE-9000 Gent
Contact: FARYS|TMVW
Laura Aubroeck
Tel: +32 92425747 E-mail: laura.aubroeck@farys.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=262946
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren, plaatsen en indienststellen van een luchtbevochtigingsinstallatie in het Concertgebouw Brugge
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het leveren, plaatsen en indienststellen van een luchtbevochtigingsinstallatie in de Concertzaal, Studio 1 en Kamermuziekzaal van het Concertgebouw te Brugge. Het gebouw is gelegen 't Zand 34 te 8000 Brugge.
Bij de indienststelling van de installatie wordt een gedegen training en instructie voorzien door de opdrachtnemer. Tijdens de waarborgperiode (2 jaar) staat de opdrachtnemer in voor het onderhoud en interventies aan de geleverde installatie. Interventies kunnen 24u/24u, 7dagen/7dagen worden aangevraagd, en worden uitgevoerd binnen de termijnen zoals opgenomen in het bestek. De specifieke gegevens in verband met de uitvoering van de opdracht zijn terug te vinden in het bestek.
De inschrijver is verplicht zich ter plaatse te vergewissen van de bestaande toestand en de moeilijkheidsgraad van de uitvoering van deze opdracht, derwijze dat hij/zij volledig is ingelicht over het uit te voeren werk en zijn/haar offerte kan opmaken op basis van de eigen vaststellingen, opmetingen en bekomen informatie.
Het plaatsbezoek kan doorgaan op maandag 6 maart 2017, dinsdag 7 maart 2017, woensdag 8 maart 2017, dinsdag 14 maart 2017 of woensdag 15 maart 2017. Gelieve voor concrete afspraken hieromtrent contact op te nemen met dhr. Alex Kerckaert (Alex.Kerckaert@farys.be, 09 242 57 74).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De inschrijver mag zich niet in een toestand van uitsluiting bevinden conform art. 61-66 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De inschrijver toont zijn financiële en economische draagkracht aan door het voorleggen van een recente bankverklaring, niet ouder dan 6 maanden op de uiterste datum van indiening van de offerte, overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Teneinde zijn technische bekwaamheid aan te tonen zal de inschrijver minstens één referentie bijvoegen m.b.t. de uitvoering van een gelijkaardige opdracht (nl.: leveren, plaatsen en indienststellen van een luchtbevochtigingsinstallatie) met een minimaal opdrachtbedrag van ? 25 000,00 (excl. btw), uitgevoerd binnen de laatste drie jaar voorafgaand aan de datum van indiening van de offerte.
De referentie dient volgende zaken te vermelden: identificatie van de opdrachtgever, aard/omschrijving van de opdracht, opdrachtbedrag, plaats en datum van uitvoering.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/03/2017 - 09:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek is te verkrijgen na voorafgaandelijke overschrijving op BE07 0910
0070 2166 van FARYS|TMVW (met vermelding van btw-nummer en het dossiernummer M-10375-30-05-002).
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/03/2017 - 09:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/02/2017

Annonces similaires du BDA :