Ku Leuven

TD/63305


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AANKOOP KU Leuven
Willem de Croylaan 60A bus 5570, BE-3001 heverlee
Contact: Aankoop
Tel: +32 16322081 Fax: +32 16322982 E-mail: leveranciers.aankoop@kuleuven.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=262640
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
TD/63305
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
W80061, Renovatie gevels-stookplaats-sanitair in gebouw
488-09, Arenbergwoonwijk Aconcagua, Studentenwijk Arenberg 22 te 3001 Heverlee
Perceel 05B: aluminium buitenschrijnwerk
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: D.20, Categorie:1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 09/03/2017 - 00:00
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/03/2017 - 17:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/02/2017

Annonces similaires du BDA :