Aquafin Nv - Directie Asset Management

V1388001-V1396001-V1416001-V1507002-V1519002 - Vervangen ALSB op verschillende pompstations


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Asset Management
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Asset Management
Dhr. Bart Van Eygen
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
V1388001-V1396001-V1416001-V1507002-V1519002 - Vervangen ALSB op verschillende pompstations
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Grobbendonk, Zoersel, Retie, Ham en Beverlo
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
V1388001-V1396001-V1416001-V1507002-V1519002 -
Opdracht 1 : V1388001
Vervangen ALSB pompstation Netestraat, Gemeente Grobbendonk.
Opdracht 2 : V1396001
Vervangen ALSB pompstation Rodendijk, Gemeente Zoersel
Opdracht 3 : V1416001
Vervangen ALSB pompstation Turnhoutsebaan, Gemeente Retie
Opdracht 4 : V1507002
Vervangen ALSB pompstation Genenbemdestraat, Gemeente Ham
Opdracht 5 : V1519002
Vervangen ALSB pompstation Rozenkransstraat, Gemeente Beverlo
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie P2, klasse 1.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/03/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/03/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 24/03/2017 - 11:00
Plaats: Aquafin NV, Dijkstraat 8, 2630 Aartselaar.
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: De zitting is openbaar.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn voor opdrachten 1 tot en met 5 zijn (vanaf het versturen van de bestelbon):
- 30 kalenderdagen voor het indienen van het technisch dossier
- 90 kalenderdagen voor de fabricage van alle materialen
- 30 kalenderdagen voor de proefperiode per opdracht
Het bestek is gratis te downloaden via de website van Aquafin onder het luik 'Opdrachten voor technische partners' met een link naar het e-tendering platform en kan mits expliciete aanvraag via asadmin@aquafin.be en met duidelijke vermelding van de contactgegevens (naam en adres) op elektronische drager aangevraagd worden.
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 15/02/2017

Annonces similaires du BDA :