Cvba Providentia

Raamovereenkomst vervanging enkele houten ramen en deuren door pvc bij diversen huurwoningen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
cvba Providentia
Brusselsesteenweg 191, BE-1730 Asse
Contact: De heer Oscar De Vet
Tel: +32 24541780 Fax: +32 24523525 E-mail: Oscar.devet@providentia.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst vervanging enkele houten ramen en deuren door pvc bij diversen huurwoningen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diversen gemeenten binnen het patrimonium van Providentia
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De raamovereenkomst bestaat uit verschillende deelopdrachten van telkens een groep van woningen (appartementen, duplexwoningen of eengezinswoningen) binnen één gemeente.
Per deelopdracht wordt er bepaald welke ramen en of deuren er bij welke woningen van die groep worden vervangen.
De in de offerte opgegeven eenheidsprijzen worden gedurende de gehele contractperiode als vaste prijzen gehanteerd. Afwijkingen tot max. 5% (+ of -) op de op tekening aangegeven maten worden niet verrekend. Maatafwijkingen boven 5% (+ of -) worden procentueel verrekend.
De hoeveelheden betreffen vermoedelijke hoeveelheden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
De inschrijver voegt de gevraagde bankverklaring toe aan zijn inschrijving, en dit op straffe van nietigheid.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de aannemer en de omvang van het kaderpersoneel gedurende de laatste drie jaar.
* De inschrijver verklaart op eer dat de onderlinge schriftelijke en mondelinge communicatie (met opdrachtgever en huurders) gedurende de gehele contractperiode in het Nederlands zal gebeuren.
* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
* Minimaal twee relevante referenties uit de afgelopen vijf jaar vergezeld gaand van door een bevoegd persoon ondertekende attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd.
De inschrijver voegt de gevraagde verklaringen en attesten toe aan zijn inschrijving, en dit op straffe van nietigheid.
Vereiste erkenning: Overeenkomstig artikel 1 van het ministerieel besluit tot nadere bepaling van de indeling van de werken volgens hun aard in categorieën en ondercategorieën met betrekking tot de erkenning van de aannemers, wordt deze opdracht in de ondercategorie D13 (verfwerk) ondergebracht.
Artikel 3, 15° van de wet overheidsopdrachten definieert een raamovereenkomst als zijnde een overeenkomst tussen een of meer aanbestedende overheden of overheidsbedrijven en een of meer aannemers, leveranciers of dienstverleners met het doel gedurende een bepaalde periode de voorwaarden inzake te plaatsen opdrachten vast te leggen. De klasse waarvoor de aannemer erkend moet zijn, dient dan ook te worden bepaald in functie van het goed te keuren bedrag van elke deelopdracht, en niet in functie van het totale geraamde bedrag van de globale opdracht (Raad van State, arrest nr. 210.675).
De aanbestedende overheid houdt zich in beginsel voor deelopdrachten te plaatsen waarvan de waarde meer of minder dan 50.000 euro exclusief btw bedraagt. Bijgevolg is inzake het minimaal selectieniveau voor deze werken geen erkenning vereist (artikel 3 § 1 van de wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van aannemers, in combinatie met artikel 2 van het koninklijk besluit tot vaststelling van de toepassingsmaatregelen van de vermelde wet). Mocht de inschrijver een geldig erkenningsattest bezitten dan dient hij deze toe te voegen bij zijn inschrijving. Indien er geen attest is toegevoegd gaat de opdrachtgever ervan uit dat de aannemer geen (geldige) erkenning heeft.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 25,00
Het bijzonder bestek voor deze opdracht wordt kostenloos aan de kandidaat-inschrijvers per mail overgemaakt na eenvoudige aanvraag via e-mail: info@providentia.be met vermelding van bestek-referentie RB-2017.
Op uitdrukkelijke verzoek en na overschrijving van EUR 25,00 op de postrekening IBAN BE 51 0000 0018 0862 Bic BPOTBEB1 (overschrijvingsbewijs door te mailen naar info@providentia.be) wordt eveneens een afgedrukt exemplaar per post overgemaakt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/3/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/3/2017 - 10:00
Plaats: Burelen van Providentia cvba, Brusselsesteenweg 191, 1730 Asse
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/2/2017

Annonces similaires du BDA :