Gemeente Wevelgem

Renovatie Maurits Lauwersplein


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Wevelgem
Vanackerestraat 16, BE-8560 Wevelgem
Contact: De heer Geert Delaere
Tel: +32 56433461 Fax: +32 56433451 E-mail: geert.delaere@wevelgem.be
Internet adres(sen): www.wevelgem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie Maurits Lauwersplein
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Maurits Lauwersplein, 8560 Wevelgem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
* uitbreken bestaande verharding, rooien beplanting
* aanleg nieuwe verharde pleinen, paden en wadi's
* aanleg groen
* afkoppeling regenwater gebouwen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* De inschrijver voegt bij de inschrijving een expliciete verklaring op erewoord dat ze zich niet in één van de uitsluitingsgevallen bedoeld in §1 en §2 bevinden cfr. art. 61 §4 KB Plaatsing15 juli 2011.
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt.
 Een lijst van de voornaamste werken verricht gedurende de laatste drie jaren, zoals omschreven in artikel 19,2° KB 8
januari 1996, omvattende minstens vijf gelijkaardige werken, bij voorkeur voor openbare besturen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
 Een lijst van de voornaamste werken verricht gedurende de laatste drie jaren, zoals omschreven in artikel 19,2° KB 8
januari 1996, omvattende minstens vijf gelijkaardige werken, bij voorkeur voor openbare besturen
Vereiste erkenning van aannemers (categorie en klasse - de klasse wordt bepaald op het ogenblik van de gunning)
G (Grondwerken), Klasse 2 of hoger.
Vereiste erkenning: G (Grondwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 21/3/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Indien u geïnteresseerd bent in de opdracht, kan u het bestek kosteloos verkrijgen via volgende link http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1623/0E/2016.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/3/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/3/2017 - 09:30
Plaats: Gemeenteloket, Vanackerestraat 12, vergaderzaal gelijkvloers, 8560 Wevelgem
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/2/2017

Annonces similaires du BDA :