Maatschappij Voor Haven-, Grond- En Industrialisatiebeleid Van Het Linkerscheldeoevergebied

Uitnodiging tot indienen offerte - Het uitvoeren van beveiligingswerken aan onroerend goed in Doel - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maatschappij voor Haven-, Grond- en Industrialisatiebeleid van het Linkerscheldeoevergebied
Sint-Paulusplein 27, BE-9120 Kallo
Contact: De heer Harold Ketels
Tel: +32 37664189 Fax: +32 37767913 E-mail: harold.ketels@maatschappijlso.be
Internet adres(sen): www.mlso.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Het uitvoeren van beveiligingswerken aan onroerend goed in Doel - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Doel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat het beveiligen van de leegstaande woningen in Doel centrum tegen vandalisme en inbraak. Dit dient te gebeuren door het dichtmaken van alle raam- en deuropeningen met staalplaten zodanig dat de woningen ontoegankelijk worden voor onbevoegden. De bevestiging van deze platen dient te gebeuren op een manier dewelke verhindert dat de platen worden losgemaakt of vernield door onbevoegden.
De opdracht omvat eveneens het onderhoud van het beveiligingssysteem gedurende de uitvoeringsperiode, en het demonteren en afvoeren van de beplating wanneer deze niet meer nodig is.
Het domein waarbinnen de woningen liggen is afgebakend op de overzichtskaart bij het bestek gevoegd.
De inschrijver is er toe gehouden zich vooraf persoonlijk te vergewissen omtrent de uitvoeringsvoorwaarden van deze werken. Indien de inschrijver verzuimd heeft deze onderzoekstaak uit te voeren, kan door hem situatie ter plaatse, met name de toegankelijkheid, niet als onverwachte omstandigheid, in de zin van artikel 54, 55, 56 van het K.B. Uitvoering, worden aangevoerd indien tijdens de uitvoering zou blijken dat de aannemer uitvoerings- of andere problemen heeft hieromtrent.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
De tekst van artikel 61, §4 van het standaardbestek wordt integraal vervangen door onderstaande tekst:
§4 Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61.
Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:
- voor alle inschrijvers: een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke instantie of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst en waaruit blijkt dat de betrokkene niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf bedoeld in artikel 61, §1 en §2 KB Plaatsing;
- voor de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is;
- en bijkomend voor de buitenlandse inschrijvers :
- Een origineel attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het land waar hij gevestigd is en waaruit blijkt dat hij heeft voldaan aan de voorschriften inzake bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig artikel 62, §2 KB Plaatsing;
- Een getuigschrift van niet-faillissement uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie van het betrokken land;
- Een attest uitgereikt door de bevoegde overheidsinstantie waaruit blijkt dat de betrokkene in orde is met de betaling van zijn belastingen (directe belastingen en btw).
De attesten zijn niet ouder dan drie maanden te rekenen vanaf de datum van de opening van de offertes.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
passende bankverklaringen; (conform bijlage 3 van het KB Plaatsing)
passende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijvers tonen hun technische bekwaamheid aan door de volgende referentie(s):
een lijst van de belangrijkste werken uitgevoerd tijdens de vijf jaar voorafgaand aan de aankondiging van deze opdracht, waaruit zijn ervaring in de bedoelde materie moet blijken en die worden gestaafd met getuigschriften van goede uitvoering. Deze getuigschriften vermelden:
- de inhoud van de opdracht;
- het bedrag van de opdracht;
- de naam en contactgegevens van een contactpersoon bij het bedrijf, de instelling of de organisatie waarvoor de opdracht werd verricht;
- of de werken werden uitgevoerd volgens de regels van de kunst en of ze op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht.
In geval van werken voor particulieren, kunnen de referenties worden gestaafd door een verklaring op erewoord van de inschrijver zelf.
De lijst omvat minimaal 3 relevante referenties.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/3/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
http://cloud.3p.eu/Downloads/1/40/W0/2017
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/3/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/2/2017

Annonces similaires du BDA :