Go! Onderwijs Van De Vlaamse Gemeenschap

KONINGSHOOIKT BS "DAGPAUWOOG" - OPRICHTING NIEUWBOUW LEEFSCHOOL


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
GO! onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap
Huis van het GO!, Willebroekkaai 36, BE-1000 Brussel
Contact: Infrastructuur - overheidsopdrachten
De Smet Philip
Tel: +32 27909415 E-mail: philip.de.smet@g-o.be
Internet adres(sen): http://www.g-o.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
KONINGSHOOIKT BS "DAGPAUWOOG" - OPRICHTING NIEUWBOUW LEEFSCHOOL
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: DORPSTRAAT 63 te 2500 Koningshooikt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
KONINGSHOOIKT BS "DAGPAUWOOG" -
OPRICHTING NIEUWBOUW LEEFSCHOOL
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in art. 61.
Voor de Belgische inschrijver vraagt de aanbestedende overheid het RSZ-attest, de jaarrekeningen, het attest van fiscale schulden en het attest van niet-faling via elektronische weg op conform art. 60, §1.
Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden:
-de Belgische inschrijver: een uittreksel uit het strafregister dat maximaal 6 maand oud is op het uiterste tijdstip van ontvangst van de offertes;
-de Belgische inschrijver die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: een attest uitgereikt door de bevoegde overheid waarin bevestigd wordt dat hij, volgens de rekening die ten laatste de uiterste dag bepaald voor de ontvangst van de offerte opgemaakt is, op die datum voldaan heeft aan de voorschriften inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid.
-de buitenlandse inschrijver: alle in bovenstaande artikelen vermelde attesten en uittreksels of evenwaardige documenten, uitgereikt door het betrokken land (RSZ-attest, attest fiscale schulden, uittreksel strafregister, attest niet-faling,.).
Wanneer een document of attest niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed toegevoegd worden, of indien hierin niet wordt voorzien, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijk of overheidsinstantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
-de Belgische inschrijver die bij de RSZ een bijdrageschuld heeft van meer dan 3.000 euro in de zin van art. 62, § 1 KB Plaatsing, of een achterstallige fiscale schuld heeft van meer dan 3.000 euro in de zin van art. 63, § 2 KB Plaatsing: alle inlichtingen waaruit blijkt dat de inschrijver één of meer schuldvorderingen bezit op een aanbestedende overheid of overheidsbedrijf, in de zin van deze artikelen;
- een bewijs van handtekenbevoegdheid van de ondertekenaar van de offerte.
Non-discriminatie:
Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
De niet-naleving van strafrechtelijk sanctioneerbare milieu- en sociale wetgeving kan worden geacht een misdrijf te zijn dat de professionele integriteit aantast. Van zodra deze wordt vastgelegd in een in kracht van gewijsde gegaan vonnis of arrest kan deze worden aangewend als uitsluitingsgrond, ongeacht de stand van de procedure. Onder sociale wetgeving wordt onder meer verstaan:
-het decreet van 10 juli 2008 houdende een kader voor het Vlaamse gelijkekansen- en gelijkebehandelingsbeleid; de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van bepaalde vormen van discriminatie, de wet van 10 mei 2007 tot wijziging van de wet van 30 juli 1981 tot bestraffing van bepaalde, door racisme of xenofobie ingegeven daden en de wet van 10 mei 2007 ter bestrijding van discriminatie tussen vrouwen en mannen;
-de wet van 4 augustus 1996 betreffende het welzijn van de werknemers bij de uitvoering van hun werk, meer bepaald hoofdstuk Vbis. Bijzondere bepalingen betreffende geweld, pesterijen en ongewenst seksueel gedrag op het werk.
Belangenvermenging:
Door in te schrijven op deze opdracht, verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van onverenigbaarheid te bevinden, zoals bedoeld in art. 64 KB Plaatsing.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: * 1) Een passende bankverklaring (volgens model in bestek).
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan:
1.Een referentielijst van 3 uitgevoerde en voltooide bouwwerken over de laatste 5 jaren die qua aard en omvang overeenstemmen met de huidige opdracht of maximaal 20% hiervan afwijken.
2.Drie getuigschriften/attesten ondertekend door de opdrachtgever/bouwheer welke minimaal vermelden :
a)Het bedrag van de werken - het bedrag van de referentieprojecten mag maximaal 20% lager zijn dan het vooropgestelde bedrag van deze inschrijving
b)De plaats van de uitvoering der werken en de aanbestedende overheid
c)Tijdstip van de uitvoering
d)Of deze werken op regelmatige wijze tot een goed einde werden gebracht volgens de regels van de kunst (+ handtekening van de aanbestedende overheid)
e) Naam en adres van de uitvoerder/opdrachtnemer
3. statistiek van arbeidsongevallen van het bedrijf over de afgelopen laatste drie kalenderjaren of verzekeringsjaren
4. de documenten in verband met het Veiligheids- en Gezondheidsplan, inzonderheid intentieverklaring, kostprijsberekening en risico-analyse.;(zie verder).
Klasse: Klasse 6 : tot 3.225.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/03/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen zijn ENKEL DIGITAAL te verkijgen: Gratis te downloaden via de 3P cloud via volgende link : http://cloud.3p.eu/Downloads/1/2964/95/2017.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/03/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/03/2017 - 10:30
Plaats: Huis van het GO!, Willebroekkaai 36 te 1000 Brussel
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bestek en plannen zijn ENKEL DIGITAAL te verkrijgen: Gratis te downloaden via de 3P cloud via volgende link : http://cloud.3p.eu/Downloads/1/2964/95/2017.
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht een plaatsbezoek uit te voeren.
De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.
De inschrijvers moeten zich voor de afgifte van de offerte aan de hand van het volledige bestek, de aanbestedingsvoorwaarden en een plaatsbezoek aan de site, een correct inzicht verwerven over de aard en de omvang van de prestaties, de plaatselijke omstandigheden, evenals de transport- en opslagmogelijkheden voor delen van de uitrusting en bouwmaterialen.
Ze kunnen een afspraak voor het plaatsbezoek maken met mevr. Stephanie Vandergoten op het nummer 02/350.42.77. Naar aanleiding van het plaatsbezoek wordt een attest afgeleverd dat de aannemer bij zijn offerte dient te voegen.
Vooropgestelde datums: vrijdag 24/02 of woensdag 15/03
De inschrijver vermeldt in zijn offerte welk gedeelte van de opdracht hij voornemens is in onderaanneming te geven en welke onderaannemers hij voorstelt, indien deze gekend zijn.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/02/2017

Annonces similaires du BDA :