Stad Oudenaarde

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren, plaatsen, onderhouden en exploiteren van publicitaire en niet publicitaire schuilhuisjes voor gebruikers van het openbaar vervoer en publicitaire informatieborden (2)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Oudenaarde
Tussenmuren 17, BE-9700 Oudenaarde
Contact: De heer Eddy Surmont
Tel: +32 55335136 Fax: +32 55301345 E-mail: eddy.surmont@oudenaarde.be
Internet adres(sen): www.oudenaarde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leveren, plaatsen, onderhouden en exploiteren van publicitaire en niet publicitaire schuilhuisjes voor gebruikers van het openbaar vervoer en publicitaire informatieborden (2)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren, plaatsen, onderhouden en exploiteren van publicitaire en niet publicitaire schuilhuisjes voor gebruikers van het openbaar vervoer en publicitaire informatieborden (2)
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring waaruit een gezonde financiële toestand blijkt;
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Een lijst van minstens 3 gelijkaardige projecten, waaruit moet blijken dat de inschrijver de logistiek en nazorg beheerst op een minstens vergelijkbare schaalgrootte, uitgevoerd tijdens de laatste 5 jaar met vermelding van de naam van het aanbestedende bestuur, contactpersoon en telefoonnummer;
- De beschrijving van het materiaal en de kwalificatie van het personeel dat zal worden ingezet voor de plaatsing en nazorg van het straatmeubilair gedurende de looptijd van de overeenkomst, alsook de frequentie van deze nazorg.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: De omvang van de jaarlijkse financiële vergoeding (jaarlijks te indexeren op basis van de consumpieprijs-index, Weging: 40
Criterium 2: Esthetische en technische waarde van het aangeboden straatmeubilair, Weging: 40
Criterium 3: Werkwijze inzake herstelling, reiniging en onderhoud van de schuilhuisjes en informatieborden, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/4/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/4/2017 - 10:15
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/2/2017

Annonces similaires du BDA :